|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-6-2010 Locatie: België antwerpen
|
heloowkes, na een rontje apc in een sprayfles rond de auto, het nodige geknijp inclusief + een hand die totaal in kramp stond  bedacht ik me dat dit makkelijker kon.... waarom worden hier geen druk gevoede sprayers gebruiktt? die met een pomp systeempje bovenop? ik zie er geen enkel nadeel aan(hmmm misschien de prijs?) dat ze niet bruikbaar zouden zijn voor alle producten in een sprayer(ipa,apc,...) dus...iemand een reden waarom we nog steeds knijpen ipv pompen? nog liever een ster in men vooruit dan een op men motorkap
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Dan blijf ik persoonlijk liever knijpen tenzij het echt grote oppervlaktes zijn anders vind ik pompen een waardeloos systeem. Bovendien zijn die pomp sprayers altijd foeilelijk en veel te groot Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
Ligt een beetje aan wat je gebruikt denk ik.. Met zaken als IPA wil je goed gedoseerd kunnen werken en een beetje gericht, dus lijkt een handpomp me geschikter. Voor grote oppervlakten zoals bij een pre-wash kan een pompsprayer misschien fijner zijn omdat je anders lamme handjes krijgt  Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-10-2009 Locatie: Zuid-Holland
|
Wie zegt dat men hier niet pompt? :P Voor een pre-wash spray knijp ik al lang niet meer. Kun je liever met een 2 liter pompsprayertje en een goede pre-wash mengsel even langs de auto gaan. Het is sneller en je krijgt geen handkramp meer.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-6-2010 Locatie: Vlierzele
|
Er zijn van die 5liter "drukspuiten" . met een handmatige pompsysteem. Ik heb ze in de vorm van 2 liter. Werkt perfect voor een rondje apc.. 30 keer pompen bij het begin en je kan een hele detailbeurt voort. veel beter dan met een sprayfles rond te lopen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Heb wel gehoord van dubbelwerkende sprayers: bij zowel intrekken als bij het loslaten van de hendel komt er prut uit. Wellicht is dit iets voor je ( scheelt je de helft aan trekkeren indien je grotere oppervlaktes zou willen benevelen Naam effies kwijt .... zal zo wel een aanvulling komen van dezen of gene. // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Kwazar Mercury Pro + Double-Action Spray Bottle  Ik zelf gebruik de drukgevoede sprayers voor de pre-wash, APC, en lichte velgenreiniger in een drukfles van 1.5 liter (Hocras, sligro, makro) werkt makkelijk de overige sprayers dienen met wat meer secuurheid aangebracht te worden dus daar gebruik ik de handsprayers nog  groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
@Bartezzz: Dank U, dat zijn ze idd! // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-6-2010 Locatie: België antwerpen
|
dus een kleine misvatting van mij dat ze niet gebruikt worden... morgen eens kijken of ik eentje vind in mijn prijsklasse/groote, hoeft geen 5literfles te zijn he! is enkel voor men eigen wagen , ga het dan vooral idd voor prewash toestanden gebruiken, en misschien apc onder de motorkap.... bedankt vor de reacties :p nog liever een ster in men vooruit dan een op men motorkap
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
Acc_Focus schreef:dus een kleine misvatting van mij dat ze niet gebruikt worden... morgen eens kijken of ik eentje vind in mijn prijsklasse/groote, hoeft geen 5literfles te zijn he! is enkel voor men eigen wagen , ga het dan vooral idd voor prewash toestanden gebruiken, en misschien apc onder de motorkap....
bedankt vor de reacties :p Tuincentra en de tuinafdeling van de bouwmarkt hebben ze  Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik heb eens zitten kijken naar een oliebekistingsspuit. Beetje groot, beetje duur, beetje onhandelbaar, beetje zwaar  € 229,00 euro ex btw. Te verkrijgen bij uw favoriete ijzerwaren groothandel Ik gebruik zelf onderstaande:  € 17,88 euro ex btw Wederom te koop bij uw favoriete ijzerwaren groothandel
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-4-2011 Locatie: Aalten
|
Waarom niet zo'n zelfde principe als hierboven gebruiken maar dan die plastikken variant die ze gebruiken voor de stoep te besproeien enzo!? Die kosten geen drol volgensmij.. Monello, Poorboys world, DoDo Juice, Meguiar's
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Gebruik al jaren een industriekwaliteit druksprayer voor de Bug Squash en APC. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-6-2010 Locatie: Vlierzele
|
Jorikm schreef:Waarom niet zo'n zelfde principe als hierboven gebruiken maar dan die plastikken variant die ze gebruiken voor de stoep te besproeien enzo!? Die kosten geen drol volgensmij.. aanbieding bij de action: 5 euro
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,321 seconden.