|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-5-2011 Locatie: Veendam
|
Beste mensen, ik zit al enige tijd te twijfelen om een DAP500/900 aan te schaffen. Nu zou ik graag voor ik alles ga aanschaffen eens mee willen kijken met iemand die goed overweg kan met een DAP. Graag hoor ik of iemand in de buurt van Veendam(100km) mij het nodige kan leren over het gebruik van de DAP. "Experience is that marvelous thing that enables you to recognize a mistake when you make it again."
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
De 18 de ben ik in Nieuwleusen bezig met een wagen , als je wilt kan je wel ff komen kijken Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
|
Is het ook mogelijk om even wat zelf te proberen met de DAP? "Experience is that marvelous thing that enables you to recognize a mistake when you make it again."
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Vastwel Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
|
Sweet! Ik neem aan dat we adres e.d. via de PM afhandelen... "Experience is that marvelous thing that enables you to recognize a mistake when you make it again."
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Mocht dat onverhoopt toch niet lukken, Wilma en ik zitten in Dedemsvaart en daar kan je zeker wel wat proberen / testen www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Bij jou in de buurt zitten een aantal detailers zoals Bejabo, SLK, IbizaSigno! Wel zo gemakkelijk! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-12-2008 Locatie: Assen
|
Ik zit in Assen/Hoogezand
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-6-2010 Locatie: Winschoten
|
|
|
|
|
Iedereen bedankt voor de reacties ik heb een aantal pm's rondgestuurd! "Experience is that marvelous thing that enables you to recognize a mistake when you make it again."
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Ik in Winschoten! Heb alleen geen enkele ervaring met de DAP Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-6-2011 Locatie: Apeldoorn
|
Hoi Fraxter, Als je het goed vind neem ik gelijk even gebruik van jou topic om de zelfde vraag te stellen. Is er iemand in omgeving Apeldoorn waar ik een keer mag komen kijken om het Dappen met eigen ogen te bewonderen?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Ik heb hem al een hele poos niet meer op het forum gezien, maar je zou Danny eens kunnen proberen ? www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,447 seconden.