|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-5-2011 Locatie: Noord-Holland
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-10-2009 Locatie: Zuid-Holland
|
De verkleuring is niet echt paars, zoals Iron X. Of lijkt het maar zo en is het paars+zwart? Ruikt het naar rotte eieren?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Er is een sonax-boycot, zoek maar even op sonax saga voor de reden........... Ik gebruik trouwens iron-x soapgel verdund 1:3 dat maakt het ook een stukkie goedkoper ( dan heb je 2 liter voor €15,49) ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Divinol slaat ook paars uit, en ruikt heel zuur. Veel velgenreinigers slaan trouwens paars uit. En zeg het nogmaals voor de mensen die het nog niet weten: Iron-X is GEEN velgenreiniger! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Da's waar, maar het is er wel uitermate geschikt voor ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Over Divinol gesproken Gideon waar blijft m'n flessie Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2011 Locatie: Belgie
|
Sonax! Mag nog super goed zijn en super goedkoop ik gebruik geen sonax producten! Mijn 1st topic dat ik ooit las hier ging over sonax ivm zetel bekleding die kerel had echt pech, en zijn zetelbekleding was naar de zak .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Wouter B schreef:Over Divinol gesproken Gideon waar blijft m'n flessie Nog even geduld Wouter!  Ben het absoluut niet vergeten! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-10-2009 Locatie: Bergen op Zoom
|
Er zijn steeds meer clonen van IronX, een stuk of 7 ondertussen, als ik me niet vergis. Allemaal bedrijven die een graantje meepikken van een succes-produkt. Deze schijnt soms een groene gloed achter te laten op sommige velgen...gelezen op een forum.  "Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-5-2011 Locatie: Noord-Holland
|
GMToyota schreef:De verkleuring is niet echt paars, zoals Iron X. Of lijkt het maar zo en is het paars+zwart? Ruikt het naar rotte eieren? De verkleuring is exact zoals die van Iron X. Helemaal paars, maar nadat je de spray hebt geägiteerd wordt het zwart door het vuil. Het ruikt idd vies. Citaat:Sonax!
Mag nog super goed zijn en super goedkoop ik gebruik geen sonax producten!
Mijn 1st topic dat ik ooit las hier ging over sonax ivm zetel bekleding die kerel had echt pech, en zijn zetelbekleding was naar de zak .
Ik heb het artikel gelezen, maar ik gebruikte daarvoor ook al af en toe Sonax producten en nooit problemen mee gehad. Het ging mij er vooral om, dat dit product erg goed werkt, en dat het relatief goedkoop is in vergelijking tot Iron X. Dus het leek mij een handige tip! If it's fast, loud and runs on a flammable liquid... Count me in!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Uit mijn hoofd heeft Sonax een pH van 2! Let hier dus bij op! En daarom naar mijn idee totaal niet te vergelijken met en pH neutraal product! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,314 seconden.