|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Hallo, omdat ik door mijn velgenreiniger heen ben, heb ik een nieuwe nodig. Maar ik zie door het vuil de velgen niet meer.. In het verleden wel Meg's All Wheel Cleaner gebruikt, is mij prima bevallen. Ik kan mij voorstellen dat er een goedkoper en beter alternatief is voor deze. Nu lees ik veel op het forum over Iron-X als velgenreiniger. Maar dat is het niet echt. Iron-X gaat zowiezo met de bestelling mee. Dus die kan buiten schot blijven. Wie-o-wie? Alvast bedankt! Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Zou gaan voor Spray & Rinse, die is echt super alleen na gebruik even de sprayer doorspuiten met water. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Als je mij een PM stuurt met je adres gegevens dan stuur ik je volgende week een fles Divinol! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-4-2009 Locatie: Noorwegen
|
1 malig goed schoonmaken, polijsten en dan 2x in de wheel wax of sealant en dan regelmatig schoonmaken en een keer een nieuw wax laagje. Heb je nooit meer velgenreiniger nodig.....................
|
|
|
|
Bedankt voor de snelle reacties allemaal! @ Rolf: dat is een hele goeie opmerking. Ware het niet dat sommige wagens die ik wel eens was super vieze wielen hebben.. @ Paulus de Boskabouter: je hebt PM! Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-4-2009 Locatie: Noorwegen
|
Ok, dan heb je het nodig voor de "klant"
|
|
|
|
Ja klopt precies. Ik probeer mijn eigen FR velgen zo netjes mogelijk te houden. Maarja, je ontkomt er niet aan dat andere dat niet doen. Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
|
Guest (2)
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,168 seconden.