|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Eindelijk is hij er dan, de Mothers Brochure in het Nederlands! Vanmiddag door de drukker bij ons afgeleverd en we zijn er heel blij mee. Vanaf heden wordt de brochure bij elke bestelling gedaan. http://www.facebook.com/...5.37771.157005951032066
   I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Leuk man, zo'n folder in 'Vintage' stijl. Heel mooi gedaan mannen ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-5-2011 Locatie: Ultrajectum
|
Is ie ook te "verkrijgen" als PDF? Mijn nieuwe bestelling gaat even op zich laten wachten denk ik.
|
|
|
|
Vooralsnog is hij niet als PDF te downloaden, maar dat komt wel. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
@CCHQ komt de professional line ook naar nederland NU???? VAG rules
|
|
|
|
Nee vooralsnog niet. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2011 Locatie: Heinkenszand
|
Neeeee  Gisteren is mijn bestelling verzonden! Bah  had er wel graag 1 willen hebben. Tot wanneer doen jullie ze bij de bestellingen?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Ah, mooi, zo'n folder. Die zou ik goed kunnen gebruiken om eens bij een collega onder zijn neus te duwen. Binnenkort moeten we eens een pakketje spullen samen gaan stellen voor zijn auto.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2011 Locatie: Belgie
|
|
|
|
|
Zolang iemand de folder nog niet eerder ontvangen heeft, krijg je hem erbij. Wij houden bij wie welke folder ontvangen heeft. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Nou dat zou betekenen dat ik weer een bestelling moet doen De buren worden al gek van me  Kunnen ze weer het pakket in ontvangst nemen als ik er niet ben. Ook als ik aan het poetsen ben vragen ze "kun je de mijne ook doen"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Ziet er aan de hand van deze foto's mooi uit. Ik ben benieuwd naar de begeleidende teksten. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-6-2011 Locatie: Nieuwerkerk
|
A3 schreef:Is ie ook te "verkrijgen" als PDF? Ik heb toevallig vorige week de Engelse versie gedownload van de USA website ... altijd handig om te hebben  16 pagina's - 8,5 Mb www.mothers.com/02_products/MothersCatalog.pdf
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-6-2009 Locatie: Breda
|
@a3: ik heb precies hetzelfde, mijn buren hebben al talloze pakketje voor mij aangenomen Maar goed, er zal binnenkort toch weer een bestelling aankomen Bijna goed is toch fout!
|
|
|
|
Hoi lievens, in de tussentijd al 2 orders gedaan  en heb hem al thuis liggen. Je raakt er aan verslaafd merk ik. Moet nu echt stoppen met bestellen want ik heb zo geen ruimte meer om de spullen op te bergen
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,735 seconden.