|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
Hallo! Knap resultaat behaald Was wel een grote klus , zo te lezen Die kan er weer ff tegen Danny GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-3-2011 Locatie: Drenthe
|
Mooi gedaan! Alleen de pedalen nog ff schoonmaken
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-2-2010 Locatie: Almere
|
Wat een werk geweest zeg, knap resultaat!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Weer goed bezig daar.Gaat er steeds beter uitzien. Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-6-2011 Locatie: Houten
|
Netjes gedaan en leuk verslag
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Mooie klus arjan! Ik lees hem nu pas, want had hem even gemist in de zomer vakantie. leuk ook dat je er gelijk een CD70 in zet  komt er ook zo'n video splitter tussen? zoja, heb je er al ervaring mee? zag ze op Opel-forum voorbij komen, kun je digitenne of achterrijcamera monteren juffer1 schreef:Hierop de Meguiar's Body Solvent erbij gepakt (nogmaals ontzettend bedankt Bartezzz ) absoluut geen dank, was blij dat het zo kon, en jullie waren er blijer mee dan ik groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-3-2011 Locatie: harderwijk
|
Nou dat is geen half werk geweest. Die ziet er echt weer top uit.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Al enige tijd was ik aan het wachten op deze belangrijke update : namelijk OEM xenon projectors. Vanaf het moment dat we deze op de Astra G hadden wisten we dat deze projectors ook op onze volgende auto moesten komen. Na lang zoeken een set gevonden en deze besteld, echter was er maar 1 kant op voorraad en wat er 2 weken levertijd op de andere kant. Vanmiddag belde mijn vaste leverancier dat de set eindelijk binnen was dus om 16:30 uur begonnen met :  En om 19:30 uur heb je dan :       Het was nog wel een heel gedoe om alles juist werkend te krijgen waarbij er nogal wat tegenzat (xenon die steeds uitviel., stadsledjes die net ff 2 mm te groot waren en niet paste, accu die leeg was enz enz) maar dankzij Paul, Pastra-V6 en AstraGerrit is het toch gelukt om alles werkend te krijgen en is het resultaat er ook naar. Vooral het bi-xenon verhaal is echt een wereld van verschil! Morgen gaat Wilma even langs de dealer om het hele gebeuren even goed af te laten stellen zodat we er optimaal van kunnen genieten. Later deze week of volgende week wil ik via de OP-com de auto zo instellen dat de lampen aangaan zodra de motor loopt om de xenon te sparen (gaat nu bij iedere tunnel / viaduct aan en bij het uitrijden weer uit). Inmiddels ben ik via het Duitse forum al druk aan het kijken om er ook AFL op te zetten en heb ik nog een update gescoord welke over een week - 10 dagen binnen zal zijn en ook nog het nodige programmeer, knip en plak werk zal vergen. www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-12-2008 Locatie: Assen
|
Nice upgrade
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Ziet er goed uit en OEM, hebben jullie nu ook de hoogte regeling geautomatiseerd?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2009 Locatie: Hilversum
|
Juffer1 schreef: Later deze week of volgende week wil ik via de OP-com de auto zo instellen dat de lampen aangaan zodra de motor loopt om de xenon te sparen (gaat nu bij iedere tunnel / viaduct aan en bij het uitrijden weer uit).
Dan rijd je ook met zonnig weer met de lampen aan, lijkt mij overbodig. Als leek zou ik zeggen dat ze vaker branden en sneller op zijn, dit is niet zo?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2009 Locatie: Harderwijk
|
@SkyBuMp: dat is inderdaad voor elkaar hoor ik net van Arjan @Blacktwist: Deze lampen gaan over het algemeen lang mee. Wij zijn liever ook overdag goed zichtbaar dan dat onze lampen misschein iets langer meegaan. Continu branden is ook veel beter voor de lampen dan bij elke tunnel/donker stukje even aangaan en binnen 30 sec weer uit. Daar'kan zo'n lamp niet goed tegen Vandaar deze keuze www.astratuningclub.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Mooie strakke upgrade! Zit er wel een vertraging in bij het starten? Anders zijn je lampen ook zo weg door de spanningspieken. Mijn maat heeft een C5, die ook voorzien is van af-fabriek xenon en als je het contact omdraaid gaan de lampen tijdens het starten direct branden. Dan flikkeren ze enorm, heeft al meerdere lampen kapot gehad. En al in het donker gereden? Wil nooit weer zonder xenon, de A1 en de RS hebben dit ook. Alleen grootlicht heb ik 2 x 100watt Philips pitten, ook zeer aan te bevelen. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Mijn Type R heeft ook lichtsensor én xenon lampen, waarom zou je het uitschakelen? Das net zoiets als een auto niet gebruiken omdat ie dan niet slijt.... Ziet er mooi uit A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
|
wij rijden altijd met de lampen aan. en de laatste 3 jaar ook altijd met Xenon, nooit meer zonder Ik zie ,s nachts iets minder goed en met xenon heb ik nergens last van www.astratuningclub.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-8-2011 Locatie: N-Br 17km onder Tilburg
|
Erg mooie update Mark www.astratuningclub.nl2006 Opel astra H 1.4 stationwagon met airco, abs, esp, t-ctrl en 105pk eds tuning
|
|
|
|
McShine schreef:Mijn Type R heeft ook lichtsensor én xenon lampen, waarom zou je het uitschakelen? Das net zoiets als een auto niet gebruiken omdat ie dan niet slijt.... Juist door die lichtsensor slijt het extar hard. Zodra het schemert gaat bij ieder viaduct de verlichting aan en uit. Als er iets niet goed is voor je xenon is het wel het op-starten, zeker kort achter elkaar. Daarnaast vindt ik hetzelf ook erg irritant als er op de auto voor me "opeens" 2 rode lampen gaan branden. Iedereen weet dat dat niet de remlichten zijn maar je zal de kost moeten geven die daarvoor remmen. Op de megane heb ik de xenon ook altijd branden, zodra de motor loopt gaan ze aan. Set zit er nu 2 jaar / 58.000 km in en werkt nog steeds ondanks dat ze zeker 4 a 5 uur per dag branden Gr. Arjan (Juffer1) www.astratuningclub.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Top mod dan
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Sjiek de Smurfs Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-10-2011 Locatie: Lelystad
|
Ziet er goed uit!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-10-2010 Locatie: Bij 't gooi
|
maar hij is nog niet van na januari 2007? Dit ivm je automatische hoogteregeling voor de apk. Mijn huidige auto heb ook aangeschaft met de eis dat er originele xenon op zit, ideaal in het donker. Veel minder vermoeiend met rijden. ( en mensen gaan wat sneller opzij op de autobahn...  )
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Vlaardingen
|
Ziet er goed uit zeg, mooie update, heb zelf afl en vind dat ook erg fijn  Het beste onderdeel op het forum --> klik hier<--
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-1-2009 Locatie: Nijverdal
|
Mooie Astra hoor! Hij is erg opgeknapt
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-9-2011 Locatie: friesland
|
Echt heel erg netjes allemaal , dikke toppie! Alleen die wielen , niet jouw schuld hoor  die luie bandezetters! Ik zet tegenwoordig altijd zelf mijn banden , die beschadigingen in de binnenkant van je wiel is gewoon gemakzucht van de monteur , ze pakken de velg op de binnenkant beet met die rottige puntklemmen , ik pak ze altijd op de randen met een doek ertussen , zo heb je nooit meer beschadingen en als de band niet goed in de velg wil vallen trek je hem 9 van de 10 keer niet stuk omdat de velg dan door de doek glijdt  Mocht het onverhoopt misgaan . Maar nogmaals , groot gevoel voor detail en heel erg netjes , ook werken met oem onderdelen heeft mijn voorkeur  zo blijf je verzekerd van een goede werking en betrouwbaarheid. Audi A4 B5 avant 2000 Santorin blue pearl
|
|
|
|
Gelukkig valt de beschadiging aan de velgen nog best mee. En tja, het is een 2e hands auto die bij 93.000 is gekocht Wij monteren onze benden en velgen zelf met een bevriende bandenzetter, maar op wat er hiervoor gebeurd is hebben we geen invloed gehad het had in ieder geval stukken erger kunnen zijn www.astratuningclub.nl
|
|
|
|
Vandaag weer even met de Astra bezig geweest en wel met de lichten. Ik heb de standaard halogeen H3 lampen omgewisseld voor H3 Xenon lampen in 6000K. Via de Happy Light show heb ik de mistlampen zo geprogrammeerd dat ze als Day Running Lights functioneren. Ook kan ik door 2x de auto een open of sluit signaal te geven de coming home functie aansturen. Voorbeeldje tijdens de 50/50 ombouw :  (Plaatje klikken om afspelen te beginnen) www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-3-2011 Locatie: Bergen op zoom
|
Mooie upgrade, zeker ook dat het oem is! Ik wil ook nooit meer zonder
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Ziet er goed uit! Leuke upgrade, altijd leuk de gratis upgrades via de OBD. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-12-2011 Locatie: Brabant ,Jonguh
|
Gaaf man ziet er perfect It is nice to be important. But it is more important to be nice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Vlaardingen
|
Happylightshow is geen gratis upgrade maar een printplaat welke je in je obd poort plugt en hiermee bepaalde functies kan inschakelen, welke niet allemaal standaard waren. Ik heb zelf ook HappyLightShow en ook de coming home/follow me home functie geactiveerd, en deze gaat automatisch aan als het donker is (sluiten van deuren) maar kan ook worden geactiveerd door 2 keer op openen drukken. Mijn auto heeft wel automatische verlichting (gaat aan als het donker is) en is een Signum dus een iets andere module dan voor de astra. Verder heb ik ook de mistlampen als drl's en als het donker is dat de mistlampen dan cornering lichten zijn, en uiteraard de mistlampen voorzien van mtect 501 xenonlook h3 lampen. Ik vind de hls een fijne upgrade, programmeer trouwens niet licht show functie(wtcc) als je xenon hebt, schijnt het niet zo lekker te vinden Mooie upgrade Het beste onderdeel op het forum --> klik hier<--
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-10-2011 Locatie: Breda
|
Dat zijn echt super velgen Die heb ik nog niet eerder gezien onder een 4steek Astra H. En heb er toch al heel wat voorbij zien komen Ben super benieuwd hoe dat gaat staan maar volgens mij is het kwijlen geblazen
|
|
|
|
Guest
|