|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-3-2010 Locatie: Den Burg
|
Volgens mij gebruikt Paul Dolton (miracle detail) een lakdiktemeter met laptop en software zodat hij de diepte van krassen ook kan meten. Weet iemand of dit zo is en waar ik dit kan verkrijgen?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
Er zijn speciale en erg dure lakdiktemeters; had een speciale gezien voor 3500 euro.... Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Gelderland
|
Weet niet wat je budget is, maar reken op enkele duizende euro's
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Een gewone is al duur; paar honderd euro is niks! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
dani schreef:de diepte van krassen ook kan meten. Kan hij de diepte van krassen meten? Zoiets heb ik nog nooit gezien of van gehoord. Wel een meter die meerdere lagen kan meten maar die ook diepte van krassen kan meten, nee. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-7-2009 Locatie: Heerlen
|
Paul Dalton gebruikt een Positector 200 lakdiktemeter. Daar heb je een "goedkope" versie van die alleen de totale dikte meet (2500 euro). En de dure versie die de afzonderdijke laagdiktes en het totaal kan meten (3500 euro). Daarnaast gebruikt hij ook nog een soort van elektronisch vergrootglas / microscoop waarmee hij op een laptop de staat van de lak kan bekijken. Maar ook daarmee kan hij niet de diepte van de kras meten.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Zo'n USB microscoop staat ook nog op mijn lijstje, erg makkelijk. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-4-2011 Locatie: Zuid-Holland
|
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,290 seconden.