Hallo,
Heb je idd emmers voor de grittguards,ik zou gewoon ff wat meer je water verversen ,indien nodig en andere dingen kopen die volgens mij belangrijker zijn.
Wheelwax onderandere.

(aan te brengen met een gewone verfkwast)
Die "cleaner" van poorboys zou ik zeker niet nemen,lijkt me nogal sterk spul.
Als je de wheelwax gebruikt,zijn je velgen goed beschermt en maak je ze ook makkelijk schoon al dan niet met de mini-ez-brush of een goedkope mf-handschoen(2 euro met 2 mf-doekjes bij,in carrefour)
De megs handschoen is prima ,heb ik ook ,maar de lamswollen van mothers vind ik stukken beter en is volgens mij beter voor je lak en een beetje goedkoper dan de megs.(kan je er gelijk een goedkope gebruiken voor de "onderzijde" van de wagen(nooit met het lammetje of andere de onderkant poetsen,want dan krijg je de volgende keer problemen vrees ik)
Doekje voor de ramen : ok maar zou deze alleen gebruiken om de ramen op te blinken(en een goedkope om de ramen mee te "poetsen".)
De megs ruitenreiniger is ok,maar als je de mothers-variant neemt kom je weer ietsje goedkoper uit.
Zeker de delirium nemen,is zowat 1 van de beste droogdoeken en makkelijk om mee te werken.
Ik heb zelf zo'n wafeldoek van mothers en die droogt idd wel heel goed,maar werkt niet fijn(te stijf) en niet uit te wringen.
Heb zelf net de wheelbrush ontvangen en vraag me eigenlijk af of het toch niet verstandiger was om de banden gewoon met een grote schildersborstel te wassen.(kan je dus ook op besparen)
Ik zou nog gaan voor een spraywax of QD(bvb spray en wipe kan voor de lak en de ramen)
Langer dan 4 maanden zou ik toch niet wachten voor er een wax op komt hoor,ze beloven altijd veel maar je moet het eerst nog ondervinden.....
Is mijn mening ,hopelijk heb je er wat aan .
Groeten Danny
GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci