|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Velgen maken of kraken een auto, in dit geval maken ze de auto! Prachtig Reny  Goede banden trouwens Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Gelderland
|
Dit zijn DE wielen voor deze auto. Staat erg goed!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-1-2011 Locatie: Tongeren (B)
|
Direct een heel andere wagen (in de positieve zin)  RogierV12; "Dan heb ik het liefst dat niemand zich met me bemoeit en me lekker met rust laat. Kan ik lekker mijn karretje wassen, zonder dat er iemand aan mijn kop zeikt "
Computergame's don't effect kid's. I mean, if pac-man affected us as kid's, we would all be running round in darkened rooms, munching magic mushrooms and listening to repetitive electronic music ...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-3-2011 Locatie: noord holland
|
dat is toch ''stad van de zon''? ofzo oogt veel beter met die velgen "UNDERSTEER" is when you hit the fence with the front of the car. "OVERSTEER" is when you hit the fence with the rear of the car. "HORSEPOWER" is how fast you hit the fence. "TORQUE" is how far you take the fence with you.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
een mooie upgrade Reny. De nieuwe velgen staan goed onder de X-trail. Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-12-2008 Locatie: Heerhugowaard
|
@Sander, het is inderdaad de Stad van de Zon  (en vandaag lekker veel zon, alleen jammer dat ik straks moet werken) Iedereen bedankt voor de complimenten
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-3-2010
|
 Erg netjes geworden. Hartelijke groet, Kees. Keep the shiny side up!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2011 Locatie: Omgeving Rotterdam
|
Velgen zien er top uit. Blijven gave wagens die 4x4's, mis m'n Frontera nog wel eens af en toe. Ik lees iets over een achteruitrijcamera; weet je zeker dat je die nodig hebt? Zo'n grotere bak is normaal gewoon even wennen, maar na een tijd parkeer je hem zo in. En wil je er beslist één in, dan kan je ipv een scherm op een radio, ook eens kijken naar de schermpjes die kant en klaar in zonneschermen of binnenspiegels zijn gebouwd. Mvg Frans
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-12-2008 Locatie: Heerhugowaard
|
Mijn partner heeft wat problemen met inparkeren  maar dat gaat tot nu toe goed Ik heb wel een achteruitrijcamera geplaatst in de caravan en die gaat draadloos naar een beeldschermpje wat ik op de voorruit plak als de caravan erachter hangt
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Had je velgen-update even gemist reny had in de zomervakantie alleen internet op de telefoon. maar wat een verschil zeg! velgen maken de auto, dat blijkt maar weer! rijd zeker helemaal als een vorst ? groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,291 seconden.