Carclean.nl forum
»
Discussie over producten
»
Apparaten en Accessoires
»
Autobrite Foam Kit voor Karcher v.s. Autobrite Foam Kit Heavy Duty voor Karcher
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-8-2010 Locatie: Houten
|
Ik wil binnenkort een foam kit gaan aanschaffen voor mijn Karcher. Nu zie ik twee versies en mijn vraag is wat nou het verschil is tussen de Autobrite Foam Kit voor Karcher en de Autobrite Foam Kit Heavy Duty voor Karcher? Het lijkt me niet dat je €17,50 meer betaald voor alleen een metalen aansluiting van het reservoir op de lans?
Ik hoor graag jullie mening en mocht er iemand zijn die een goede werkende te koop heeft...PM mij maar even
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-4-2011 Locatie: Gelderland
|
Ik heb beide in handen gehad en vergeleken en ik vond de heavy duty veel fijner. Bij de normale had ik meteen dat rode knopje er al afliggen... (wel weer opgekregen) Maar ik heb het gevoel dat je wat meer in je hand hebt, de normale vind ik een beetje goedkoop aanvoelen. Dus ik zeg, koop de heavy duty! Krijg je echt geen spijt van! Veel foam plezier!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Kijk eens op de vergelijkende review geschreven door jim: http://forum.carclean.nl...tobrite-foam-lansen.aspx Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-8-2010 Locatie: Houten
|
Bedankt vor de reacties! Ik ga dan inderdaad voor de HD want ik wil wel degelijke kwaliteit hebben.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum
»
Discussie over producten
»
Apparaten en Accessoires
»
Autobrite Foam Kit voor Karcher v.s. Autobrite Foam Kit Heavy Duty voor Karcher
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,135 seconden.