Zou gewoon beginnen met mezzo+wit. Als wel heel makkelijk gaat dan zou je terug kunnen gaan maar lichtgroen maar denk wel dat dit OF reeds voldoende OF net iets te kort en stapje hoger zal moeten ( maar denk het niet, buiten de eventuele echte zwaardere defecten )
Indien klaar met mezzo dan wel de Finale doen + lichtgroen ( deze dus niet overslaan ) en daarna de Lime Prime + zwart.
De Colliniti met de rode en genieten maar.
Ik begrijp waar je heen wilt met PolishWithSealant maar dat is een AllInOne en je gaat dan appels met peren vergelijken. ( dit kan je weer wel vergelijken met bv Dodo Juice-NeedForSpeed, dat een milde cleaner met een glaze en een waxje )
Ik zie de PWS/NFS meer als een tussendoortje: niet het gehele ratteplan maar met 1 padje 3 stappen tegelijk ( met als kanttekening dat het een beetje van alles is en nooit te vergelijken is met een volledig los stappenplan
Je mag de LimePrime of de BlackHole pakken, doe wel machinaal dan beste resultaat.
Kan ook alle 2 doen en zo uitvogelen wat je zowel het meest prettigst vind werken en welk het beste resultaat geeft bij jouw auto ( want dat is zéér verschillend )
Na het wassen niet drogen maar gelijk door met kleien ( mag nl toch een natte ondergrond zijn ).
Zelf spoel ik na kleien de auto wel weer af, droog deze en ga dan polijsten.
Na polijsten kan je voor kiezen om weer even af te spoelen, met als kanttekening dat je dan wel de auto droogdept en niet wrijft ivm eventueel stiekem weer een krasje maken
Mocht je maandag tegen iets aanlopen, is altijd wel iemand online op het forum, of anders bel even met Carclean.nl . Het wordt je 1e keer zelf doen en kan me voorstellen dat het wel even zweten is deze ontmaagding en dat hoort er bij

Neem gewoon je tijd en bovendien geniet er van, is immers niet je werk maar je hobby denk ik altijd maar weer!
Vergeet geen vooraf-foto's te maken, is het niet voor ons dan wel voor jezelf .... leuk voor later om aan de kleinkinderen te vertellen hahaha
// >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .