Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

Nieuwe bestelling Opties
Fraxter
#1 Gepost : dinsdag 12 juli 2011 19:24:29
Rang: Lid

Beste mensen,

Ik heb een aantal vragen over mijn nieuwe bestelling.

1. Ik heb enige tijd geleden PB Trim Restorer aangeschaft, maar ik vind dit werkelijk een drama product. Ook na bumpers afgenomen te hebben met APC 1:4 blijft het maar vlekken en wordt het niet mooi zwart. Wat is hier een goed alternatief voor?

2. Hoe krijg ik waxresten en vuil tussen de embleems en type aanduidingen vandaan? Borsteltje en type?

3. Met wat voor borstel kan ik trims e.d. schoonmaken?

Alvast bedankt.
"Experience is that marvelous thing that enables you to recognize a mistake when you make it again."
petrol
#2 Gepost : dinsdag 12 juli 2011 19:35:25

Fraxter
#3 Gepost : dinsdag 12 juli 2011 19:42:24

@ Petrol: 1. Black WOW is wel WOW duur is er ook een goedkopere variant?
2. Ziet er goed uit!
3. Soms wil de APC nog weleens in de bumpers trekken, dit moet je er dan uitwrijven met een zachte borstel.
"Experience is that marvelous thing that enables you to recognize a mistake when you make it again."
Paulus de Boskabouter
#4 Gepost : dinsdag 12 juli 2011 20:30:46

Trim Restorer laat zich het best aanbrengen met een badstof applicator! Met een MF gaat het nagenoeg altijd vlekken. Ik heb laatst de verkleurde strips gedaan van een Safrane, zijn nu nog steeds prachtig donkergrijs zonder vlekken!

Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TDI Ambition Proline
Fraxter
#5 Gepost : dinsdag 12 juli 2011 20:37:12

Als je Trim Restorer wilt aanbrengen op een rooster of in een honingraadgril lukt dat niet goed met een appl. Ik heb het daarom met een kwast aangebracht, 15 minuten gewacht en nagewreven met een MF doek. Resultaat zeer bedroevend.
Ik heb overigens op aanraden van jouw in een ander topic twee badstof applicators gekocht! Morgen zal ik proberen dit aan te brengen op een bumper, maar graag zou ik alsnog een goed product willen wat goed hecht op een gril en moeilijk bereikbare plekken voor een appl.
grandscenicman
#6 Gepost : dinsdag 12 juli 2011 20:47:07

Hallo,

Misschien eens kijken naar deze:

100204 Protectant (Rubber - Vinyl - Plastic) - 710ml (Mothers wax)

Bij mij zeer nette resultaten op : banden,rubbers,vinyl zetels,plastic,dashbord,en waarschijnlijk nog veel meer!

Danny
GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
Paulus de Boskabouter
#7 Gepost : dinsdag 12 juli 2011 21:14:09

Gladde plastics houden sowieso niet goed! Poreuse plastics daarentegen wel.

Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TDI Ambition Proline
Fraxter
#8 Gepost : dinsdag 12 juli 2011 21:26:31

Misschien dat het daar aan ligt. En heb ik het steeds op gladde plastics geprobeerd. Ik laat de nieuwe Trim Restorer dan nog maar even achterwege en probeer eerst meerdere auto's met de PB TR. Misschien dat Carclean.nl zo gul is om er een trim restorer als Back to Black van Mothers aan toe te voegen als cadeautje LoL

Mijn bestelling voor nu is:
- PB Spay and Wipe 3780ml (Spul gaat er zo snel doorheen verdun het 1:1 maar gebruik het overal voor!)
- Carclean.nl - Interieur borstel - Paardenhaar (Voor de vervuilde stoelen in de Punto)
- Metropolitan - Micro Cleaning Tool Kit (Kan ik eindelijk tussen de kieren van mijn stoelen)
- Mothers Wax - Detail Brushes (Ga ik gebruiken omdat ik de logo's vaak niet goed schoon krijg)
RogierV12
#9 Gepost : woensdag 13 juli 2011 1:48:24

15 minutes of fame: Is met detailing op tv geweestHulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.

Blackwow werkt bij mij trouwens ook niet lang op gladde stootlijsten.
Na 3 weken is het er alweer vanaf niezoblij
Op de geribbelde stukken blijft het wel wat langer zitten.

Binnenkort de dode trim sealant proberen maar die is helemaal wow duur.
----------------------------------BMW7ForumBMW7Club-------------------------------
Fraxter
#10 Gepost : woensdag 13 juli 2011 12:21:38

Rogier bedankt voor de info! Ben straks zeer benieuwd naar je ervaringen met DJ Trim Sealant
nicknameless
#11 Gepost : woensdag 13 juli 2011 12:27:41
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.Detailer brons: Plaats regelmatig details.

Review DJ Trim Sealant Whistle

Ik kan je zeggen dat het tot op heden nog steeds zwart is na bijna een jaar ja
Dus de (dure) investering is het dubbel en dwars waard geweest.

Fraxter
#12 Gepost : woensdag 13 juli 2011 12:33:12

Hoeveel product heb je op de 206 gebruikt, is immers maar een kleine verpakking, 50ml als ik me niet vergis.
nicknameless
#13 Gepost : woensdag 13 juli 2011 12:37:08
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.Detailer brons: Plaats regelmatig details.

Voor alle trims + spiegels heb ik 25ml, de helft van het flesje, gebruikt.

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire