|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
A wet dream came true yesterday....... Na wat proefritten met oa een Golf GTI en een Focus ST, ben ik weeral gevallen voor een oude liefde, Honda.. Een Civic FN2 Type R om precies te zijn.. Man wat is dat een heeerlijke toerenmachine. En die rev-limiter bij 8500tpm...  In dit topic zal ik stap voor sta de detailwerkzaamheden laten zien.. Te beginnen met de achterlichten, man, wat zijn die bekrast.... Before's:   Afters (Zit nog beetje polijstresidu op, dat zag ik pas op de foto trouwens...)   A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Ziet er netjes uit Ralf!....Ik ben zelf een vw man, dus zou voor de gti gegaan zijn, maar eerlijk is eerlijk,.dit ziet er ook lekker racy uit! Zie uit naar een volledige show-off!
|
|
|
|
@Snitser Heb zelf ook altijd VW gereden, maar de echte sensatie miste ik wel in de GTI, het rijdt gewoon niet speciaal genoeg, te weinig emotie, te smooth. Dit is meer hardcore... (Waar is mijn aussie en mijn covello ook alweer???)  A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
Nice Ralf! Als je van echt toeren maken houdt, is dit een goede keuze lijkt me New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-8-2010 Locatie: Zuid Holland
|
Hi Ralf, Mooie wagen. Nog een CTR.. gr, Asch (Asch600rr op het R-forum) 本田 宗一郎...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-1-2009 Locatie: Vl Brabant, België
|
Het zijn idd heerlijke wagens.. 2 kameraden van mij hebben ook een FN2 Type r  Een grijze en een witte met witte velgen.. Alle 2 een andere airbox (BRUUUUUUUUUUT geluid)! Testbank gemeten 215pk 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Doetinchem
|
Prachtige bolide en een mooie kleur voor een dergelijke wagen Swift blijft nog of is die ingeruild ?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-12-2008 Locatie: Assen
|
hele mooie auto! ook rondom foto's?
|
|
|
|
Quincy schreef:Prachtige bolide en een mooie kleur voor een dergelijke wagen Swift blijft nog of is die ingeruild ? Nee die blijft..  A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, een bijzondere machine! Zo te zien ook nog een prima beading op je Swift
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-10-2010 Locatie: Oost-Vlaanderen Belgie
|
Prachtige wagen , veel veilige kms toegewenst . it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Mooi rood is niet lelijk... Veel plezier ermee!
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Mooie snuit Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
Mooie aankoop gedaan! Prachtige kleur Progress is a slow process
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-9-2009
|
Supergaaf apparaat! Honda's zijn verschrikkelijk fijne machine's en zeker een Type R!
Veel plezier ermee! En houd ons op de hoogte van de detail werkzaamheden. (slecht weer nu)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-5-2011 Locatie: Schiedam
|
Mooie auto Ralf . En resultaat van de lampen toppie Wat grappig te lezen heb voor de zelfde dilemma gestaan maar bij mij is het de GTI geworden  .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Prachtige wagen zeg, heerlijk die V-Tec motoren. Ik haal trouwens 8000tpm, ook niet verkeerd. Mooi resultaat behaald op de lampen! Vind dit type Civic een erg mooie wagen, snap niet dat deze wagens bijna niet verkopen. Prachtig model! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
@Paulus De meeste vinden dit model mooier dan de hybride sedan, maar ja deze is allesbehalve wegenbelastingvrij.... De hele verkooptop 10 is tegenwoordig A-label, daarom nog maar even genieten van onze hoogtoerige machientjes, voordat we allemaal aan de zetpil moeten... A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-9-2010 Locatie: Leusden
|
Prachtige wagen. Geeft wel een super geluid zeker bij max. toeren? Proud to drive a dutch made car!
|
|
|
|
Veel voorkomend problem bij de laatste Civic, een bekrast tellerpaneel. Als detailer in hart en nieren kun je hier max 30 minuten aan blootgesteld worden. Met een flesje PlastX van Meguiar's ongeveer een uur bezig geweest maar wel met resultaat! Ervoor:  Erna:   A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
Supermooi resultaat! Je hebt er toch niet stiekem een nieuw raampje ingezet hé...? Progress is a slow process
|
|
|
|
LOL, nee , dan had de blauwe anti reflectiefilm er wel nog opgezeten... A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-6-2011 Locatie: Boom/Belgie
|
McShine schreef:Veel voorkomend problem bij de laatste Civic, een bekrast tellerpaneel. Als detailer in hart en nieren kun je hier max 30 minuten aan blootgesteld worden.
Met een flesje PlastX van Meguiar's ongeveer een uur bezig geweest maar wel met resultaat!
had ik al maar over deze site gehoord toen ik nog met een civic reed. Was echt een pest dat tellerpaneel zo helemaal bekrast, terwijl het net de blikvanger van het interieur was (naar mijn smaak)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Hmm PlastX ook maar 's bestellen dan, m'n scania heeft ook zulke krassen op het tellerpaneel. ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2009 Locatie: Dedemsvaart
|
komt vooral omdat het zacht plastic is. iets wat makkelijk bekrast, kun je ook makkelijk herstellen lijkt me. ik heb zelf ook plasticX, maar vind het niet zulk wonderspul (ja, wat wel eigenlijk van Meguiar's ) ik zie zelf meer effect in het demonteren van het instrumentenpaneel en dan polijsten met mezzo of finale ism met een 4"pad.
|
|
|
|
@Henriant, Met een gewoon polijstmiddel werd het alleen maar erger. Plast X had een soort chemische reactie. Geloof me, ik heb zowel Mezzo, als Finale, Propolish als SSR1 gebruikt, geen werkte zo mooi af als PlastX. Ik ben niet echt een Meguiar's fan maar ze hebben nog steeds enkele zeer goede producten ertussen zitten. A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
|
Gewoon met de hand of machine gedaan?
|
|
|
|
Met de hand. Anders kom je er niet bij. A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-10-2009 Locatie: Zuid-Holland
|
Echt een gave bak zeg.
|
|
|
|
Had eigenlijk wel beetje verwacht. Maar echt keurig gedaan man! Heb dat spul ook wel staan ook maar is bezig dan :P
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Wat een dikke Honda R! Netjes gedaan ook die achterlichten en tellerraam. Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Nice one.....Mckroket VAG rules
|
|
|
|
Guest
|