|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-3-2011 Locatie: Simpelveld
|
zoals de titel al zegt. welke cone of powerball kan ik het beste aanschaffen voor het polijsten van de "kommetje" achter de deurgrepen van de auto. ik heb een zwarte golf 4 welke ik binnen kort (heb de dap900 al binnen) volledig onderhanden wil nemen. maar ik wil eigenlijk beginnen met deze kommetjes aangezien deze barstes vol zitten met krasjes ik vermoed van nagels, ringen e.d. ik heb nu in bezit: dap 900, mezzo en finale polish en of course alle andere benodigdheden. maar welke cone of powerball of zelf andere optie raden jullie aan voor deze ruimte achter de deurgrepen? alvast merci Je hebt poetsen en je hebt detailen. Wat doe jij?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-7-2011 Locatie: Fijnaart
|
Ik heb zoiets voor het kleine werk
[MOD]Commerciele link verwijderd[/MOD]
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Geen links naar externe bedrijven Liber0! Ik zou al zeker voor een cone gaan omdat die iets makkelijker achter een klink kan dan een powerball. De gele cone heeft een grote cuttingkracht waardoor je de krassen makkelijk zal kunnen verwijderen. Echter moet je dan nogwel nabewerken met een andere cone of het handje. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
ik ben ook opzoek naar een uit het Carclean.nl assorti! :P Je hebt poetsen en je hebt detailen. Wat doe jij?
|
|
|
|
ok dus jij raad eigenlijk de gele cone aan van monello is die geloof ik he? en dan nabewerken met de hand dat kan ja Je hebt poetsen en je hebt detailen. Wat doe jij?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Ja, het kan ook met een blauwe of zwarte, maar dan zal je misschien wat langer moeten werken. Deze twee zijn echter wel wat veiliger voor de lak aangezien de gele wel erg grof is. Met een van de drie monello cone's zal het wel lukken. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
oke bedankt, maar ik denk wel dat de lak van de golf knetter hard is he. maar goed er is geen dual action aan de accuboor xD dus ik denk dat de blauwe inderdaad de betere keuze is? Je hebt poetsen en je hebt detailen. Wat doe jij?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
@Liber0: lees even de forumreglementen door  Zie de link in mijn onderschrift Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Voor de "kommetjes" achter de handvaten gebruik ik de oranje Monello pad i.c.m. Meg's Ultimate Compound. Ik moet zeggen dat het met de hand prima te doen is, ondanks de harde VAG lak. Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,183 seconden.