|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-6-2011 Locatie: Boom/Belgie
|
hey,
Tot nu toe heb ik enkel beetje ervaring met de produkten van mothers. Na nog maar eens wat rondgelezen te hebben hier, las ik veel prettigs over Dodo, daarom me een testkitje besteld met de Purple Haze en Blue velvet. Hier zirt echt ook een flesje Lime prime bij. Op het forum wel kunnen vinden waar dit nu voor dient, maar er is zoveel info te vinden dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Kan daarom iemand me even vertellen welk van de volgende stappen van mothers nu t equivalent is van lime prime ?
maw welk van de volgende produkten kan ik vervangen door de lime prime ?
California Gold Step 1 Pre-Wax cleaner (reinigen van de lak, verwijderen lichte swirls) California Gold Step 2 Sealer & Glaze (voeden van de lak, diepe glans, verbergen restkrasjes)
groetjes en alvast bedankt
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
Hey! kijk ff bij de show off van "Steven" die heeft dit gebruikt ipv de polijstmiddelen en daarna gewaxt! ik weet zelf ook niet goed wat voor produkt dit nu is maar heeft volgens mij een dubbele functie er komen wel "echte" antwoorden,ff afwachten dus Danny GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
|
heb gelezen dat het een cleaner en glaze ineen is dus zou dan step 1 vervangen en stukkie van step 2 , maakt het dermee me nog niet zo duidelijk vergeleken met de mothers produkten 
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Kijk eens bij de beschrijving in de webshop. Het is en pre-wax cleanser. Hier op afgaand zou het meer overeenkomen met je Mothers Step 1. Ik heb echter altijd begrepen dat het ook een glaze is, dus het heeft ook wat overlap met die Step 2. Een beschermende werking (wax/sealant) heeft het niet, dus dat moet je dan nog wel doen.
|
|
|
|
bedankt voor de uitleg
als ik het dan goed begrijp gebruik ik die lime prime als zijnde stap 1 en ga ik erna verder met de stap 2 van mothers, aangezien ik geen pure sealer heb, is er dan wel beetje overlap maar zit het verder wel goed denk ik
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Je hebt toch twee panelpotjes wax? Die kun je na de Lime Prime gebruiken.
|
|
|
|
maar dan houd ik zo weinig stapjes over, waar moet ik me dan mee bezighouden ? 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-1-2010 Locatie: Antwerpen
|
Klopt wat de Groever zegt, je Lime Prime als enige stap gebruiken, toch zeker als laatste stap voor je de wax aanbrengt, geen Mothers tussen zetten. I was the master of bling 'till Tim came!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,178 seconden.