|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-7-2011 Locatie: Kerksken
|
hey
ik ben van plan mij de DAP900 aan te schaffen.
maar met al die internet info hier :-) zie ik de bomen door het bos niet meer.
welke producten zijn aan te raden voor een zwarte audi a3 van 2007?
grts
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
DAP900 + Monello producten. Kun je niet fout gaan! Deze: http://www.carclean.nl/p...te_Edition__102006.aspx
Audi lak is namelijk 9 van de 10 keer vrij tot erg hard. En met deze set krijg je de meeste lakdefecten weg. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Met die set ben je qua polijsten al aardig op weg ja. Polijstmiddelen en pads is het moeilijkste om uit te kiezen in het begin, spullen voor de rest kom je wel uit denk ik? (qua kleien, wassen, trims banden enz.) ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
Hallo, Dat setje met de monello-produkten is idd de moeite,misschien de "forza " er toch maar ff bijnemen?? en wat extra pads ?? Heb vandaag de mezzo op een zwarte mercedes gebruikt en vond dat deze toch wel zeer harde lak had,gelukkig moesten niet alle imperfecties er uitgepolijst worden,maar het was toch "close" met de mezzo. (kan ook aan mij liggen natuurlijk , ik ben dan ook nog maar een beginnende "dapper" . Danny GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
|
RogierV12 schreef:Met die set ben je qua polijsten al aardig op weg ja. Polijstmiddelen en pads is het moeilijkste om uit te kiezen in het begin, spullen voor de rest kom je wel uit denk ik? (qua kleien, wassen, trims banden enz.) eigenlijk kom ik er totaal niet uit :-) kwil het van de 1ste keer goed doen natuurlijk kleien waarom en met wat het beste? trims banden? sorry voor de noob vragen :-)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
Hey! Stuur dan gewoon een "vraagje" naar Carclean.nl zelf en laat hun dan alles samenstellen ,heb je alles in 1 keer en is een toffe verrassing op de koop toe niets zo leuk Danny GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
scaniadriver_john schreef:kleien waarom en met wat het beste? Klei haalt de vervuiling úit de lak Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden...  scaniadriver_john schreef:trims Trims = alle (zwarte) kunststof delen op/aan de auto. Hiermee maak je het kunststof weer mooi zwart. Een goed middel hiervoor is de Poorboys World Trim Restorerscaniadriver_john schreef:banden Dit product zorgt voor mooie zwarte banden. Een goed en goedkoop middel is bijvoorbeeld de C.Pro PERL. PERL= Plastic- Engine- Rubber- Leather Dus multifunctioneel te gebruiken. 
|
|
|
|
voila bestellingske gedaan. hiermee zal ik toch al wat aan de slag kunnen zeker? Polishing Power - DAP900 Raffini Kompressor Starterskit - Lite Edition 3M - 3434 afplaktape - 19mm breed Lake Country - SmartPads CCS 6.5 inch Black Finishing Pad - Rotary Poorboys World - Sample Kit #6 - '4-Step' nu in blijde afwachting tot we er kunnen aan beginnen 
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,258 seconden.