|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-7-2010 Locatie: Heemskerk
|
op het programma staat voor de aankomende weken samen met een maat van me 18 bedrijfswagens. Deze wagens hebben eigenlijk alleen maar wasstraten gezien en zijn af en toe tussendoor afgespoten. De auto's staan ook jaar in en uit buiten en zijn maximaal 4,5 jaar oud. Het gaat om de volgende wagens. 3x ford connect 3x VW caddy 9x ford transit 3x verhoogde ford transit alle wagens hebben een imperiaal op het dak, en de verwachting is dat het dak dus ook behoorlijk mishandeld is. Alle wagens staan ook in de gele kleur en zijn behoorlijk verkrijt. dit is ook de reden van de eigenaar om alle auto's te laten detailen Alle wagens gaan een volle exterieur detail tegemoet, op de vw caddy's na. Deze gaan namelijk over een half jaar de deur uit. Ik zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen van dit behoorlijk grootte project. (tijdsduur maximaal 4 weken ivm bouwvak) Iedereen mag mijn kont kussen, behalve die van mijn vec
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-5-2011 Locatie: Ultrajectum
|
Succes met die grote klus. pic's achteraf zijn welkom zoals altijd.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Beste klus heb je aangenomen zeg, ben benieuwd naar het verloop ervan. ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
|
foto's worden zeker genomen. Is inderdaad een flinke klus. Gelukkig doen we het met zijn 2. Hopen dat er nadat die bussen er weer goed uit zien ook wat beter mee om gegaan word. Iedereen mag mijn kont kussen, behalve die van mijn vec
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Eehhhh...sterkte? Of succes? --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-3-2010 Locatie: Vlaardingen
|
goed of gek...!??!? Ben ook erg benieuwd naar de foto`s! Succes.. Robert
|
|
|
|
goed gek bedoel je haha :P we mikken op 1 wagen per dag. en we gaan niet alle dagen achter elkaar werken anders ben je helemaal stuk. foto's gaan er zeker komen. Weet alleen niet of dat per wagen afzonderlijk gaat worden Iedereen mag mijn kont kussen, behalve die van mijn vec
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Veel succes! Benieuwd naar de foto's. Op zich wel makkelijk met al die grote vlakke panelen. Heb twee keer in mijn leven de Mack van ons bedrijf gedetailed, met steigers en de hele mik mak. Bijna een week nodig gehad om er van te herstellen. Spierpijn! Maar het is ook een high rise 80'' sleeper. Zo een was het:  We hebben nu een nieuwe Vision, ook met 80'' high rise sleeper. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Appeltje eitje. 2 vrachtwagens gedaan  
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2011 Locatie: Mierlo
|
Dat zijn allemaal beste projecten
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Geloof mij, bij de eerste ga je er vol tegenaan, bij de 2de was het niveau tot een dramatisch punt gedaald. Daarna heb ik een total meltdown gehad en stond het detailen me flink tegen. Heb een tijd niets meer gedaan gewoon omdat ik er geen zin en puf meer in had.
|
|
|
|
ok we zullen zien hoe het gaat lopen. Ik ben blij dat ik ruim de tijd er voor heb. Ik hoop ook niet dat het gaat tegen staan Iedereen mag mijn kont kussen, behalve die van mijn vec
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Dat is een flinke klus! Succes en sterkte. Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Gewoon systematisch blijven werken en jouw eigen knop op DOORGAAN zetten. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Pfff komt hij weer met zn 2 vrachtwagens..... Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
is het nog gelukt met de 18 bedrijfswagens?  groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
|
Goed dat je het even naar voren schopt. Ik ga van de week even de fotos er op zetten. Was een zeer behoorlijke klus. Maar wel erg leuk Iedereen mag mijn kont kussen, behalve die van mijn vec
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Ben benieuwd. Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-10-2010 Locatie: Den Burg Texel
|
Kan me goed voorstellen dat het een beste klus was, ben eveneens zeer benieuwd naar het relaas plus de foto's  Bak een poets of doe het niet, poets je wagen anders zie je het niet! 
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,369 seconden.