|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-12-2010 Locatie: Oud-Turnhout
|
hoi allemaal, Ik ben nu de auto aan het detailen en ik vind op de raamstijl verschillende " doorzichtige" plekjes. Weten jullie misschien wat dit is? let goed op de 3 zichtbare plekjes. Ik ben nu bezig, dus wil zo spoedig mogelijk a.u.b.een antwoord zodat ik verder kan. Nog even problemen met de foto's Bijlagen:  DSC02175[1] 1.243 KB, aantal downloads: 117.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-5-2011 Locatie: A'dam
|
ziet eruit als ingevreten vogelpoep. NewMiniClub.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Erg onduidelijk, kan er niet veel van maken. Even de macro functie van je camera gebruiken, vaak aangeduid met een bloemetje. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Volgens mij kan een vogel op dat punt wel eens zijn behoefte gedaan hebben. Bij een plek lijkt het of ik naar het blote metaal kan kijken [ zijn illusies ] Kan ik nu wel gewoon verder met een polijsten? Hierbij nog een extra foto: Het kan verder niet duidelijker meer. Let vooral maar op de sterk uitvergrote witte plekken, die op vegen lijken. Bijlagen:  DSC02178[1] 1.186 KB, aantal downloads: 57.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-7-2011 Locatie: België Limburg
|
ik vrees dat sammax gelijk heeft.
|
|
|
|
en nu: Is het door de lak heen of kan ik nog wegpolijsten?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-7-2010 Locatie: Herentals - België
|
sammax schreef:ziet eruit als ingevreten vogelpoep. Helaas... Daar is weinig aan te doen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik kan op die foto's echt niet echt wat zien. Ik zie wat vage vlekken, meer niet. Heb je überhaupt als iets geprobeerd? Je kunt altijd even met de hand of machinaal finale er op proberen en kijken wat het doet. Volgens mij valt het allemaal wel mee. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Moeilijk te beoordelen. Ik zou eerst maar eens meten wat de resterende dikte is Zoek even een detailer in de buurt Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Heb ook weleens zoites dergelijks gehad onder mnSteenslag..Bra op mn clioke! Een goeie Hit op lightgreen met pb pro polish one and GONE!Nog steeds weet ik niet wat het was,maar daarna mn gehele motorkap maar eens goed aangepakt en in de RejeX gezet,dus vocht ed heeft geen KANS! VAG rules
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Topic gaat op slot, foto's zijn dermate onduidelijk en onscherp dat het alleen maar giswerk wordt, zonder dat er een goed advies gegeven kan worden.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,237 seconden.