|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2011 Locatie: Hogscross
|
 Leer? Gliptone! Aanbrengen?
 Alleen MicroFiber? Kan. Maar ik krijg wat kramp in mijn handen na een tijdje omdat het doekje steeds weg glipt(jaja).
Poging 1. Hoeken bij elkaar stikken.
 Een lichte verbetering, maar net iets te breed voor mijn hand.
Poging 2. Een handsok.
 Grote verbetering Alleen het stukje tussen duim en vingers blijft soms haken.
Tada:
 Hand aftekenen, stikken én zigzaggen, overtollig wegknippen, binnenstebuiten
Groetsels! Gio

|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Je kan het ook met de blote hand in masseren. Je handen ruiken 3 dagen naar leer maar het kan wel  Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-1-2011 Locatie: Roermond
|
Waarom dan geen MF handschoen kopen?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2011 Locatie: Hogscross
|
petrol schreef:Waarom dan geen MF handschoen kopen? Omdat het regent
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Heb 'm vaker naar voren gebracht ( maar tot op heden nog steeds geen goede pro cq anti respons op gekregen ), en doe het nog maar en keer: Wolfgang - Polish & Wax Applicator: ene kant om te cleanen, andere om de conditioner mee aan te brengen. Maar goed, vind het wel een grappige oplossing, als je het zo prettig vind werken moet je gewoon blijven doen! Meen ook eerder een verbouwde versie gezien te hebben voor de velgen zo uit m'n hoofd // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Dan vind ik een beetje huisvlijt een stuk leuker dan zo'n Duits stuk foam.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
+1 Niet iedereen heeft de zelfde maat handen Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-6-2008 Locatie: Rotterdam
|
Ik dacht je voor lederconditioner altijd een washand (of iets anders van badstof) moet gebruiken en geen MF omdat deze te veel product op neemt..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-8-2011 Locatie: Heeze
|
Vandaag gebruikt werkt goed alleen op de geperforeerde stukken heb ik strepen iemand enig idee wat dat kan zijn heb gewerkt volgens de beschrijvingen van allebei de producten het gaat om Gliptone liquid leather gentle cleaner en liquid leather conditioner helaas kan ik geen fotos maken wacht op jullie tips omdat ik pas 1 stoel heb gedaan. Mvgr Theo
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,229 seconden.