|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2011 Locatie: Gent
|
Ik heb een lichte kras op de deur van mijn wagen (zie foto). Is het mogelijk om deze handmatig te verwijderen (dus zonder DAP)? Hoe kan ik dit doen en welke producten heb ik hiervoor nodig? Ik ben nog maar een beginner en heb al informatie opgezocht op dit forum, maar meestal gaat het om diepere/grotere krassen. De lak is VW Deep Pearl Black. 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Je zou het met de hand kunnen proberen alleen denk ik dat de kans heel klein is dat je hem volledig weg krijgt. Zoals het lijkt is hij met een machine nog wel volledig te verwijderen of in ieder geval 90%. Kijk anders even of er iemand bij je in de buurt woont met een DAP of andere machine meeste hier zijn niet te beroerd om iemand te helpen! Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Ik ben het met Wouter eens. Handmatig gaat waarschijnlijk niet lukken. Machinaal ga je een heel eind komen. Kan je de kras met je nagel voelen? Succes in elk geval! Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2011 Locatie: Gent
|
Nee, je kan de kras niet voelen. Daarom dat ik had gehoopt dat het handmatig wel zou lukken.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Handmatig zou eventueel kunnen, mits het streepje OP de lak zit.. Is het echt een streep in de lak, ga je met de hand denk ik weinig bereiken. Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,148 seconden.