|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Carclean.nl staat op 100% Tuning 2008! We zijn druk met de voorbereidingen bezig en het is hier ook daarom erg hectisch met verschillende deadlines.
Maar we staan op 100% Tuning op 11 en 12 oktober! Op dit moment wordt er een professionele stand voor ons ontwikkeld en we hopen dat deze op tijd klaar gaat zijn!
Wat in ieder geval op tijd klaar is, zijn twee inflatables!
De Dodo van Dodo Juice:

En natuurlijk mag de Poorboy van Poorboy's World niet ontbreken:

Ze zullen zeker opvallen, want ze zijn 4 meter hoog!
De stand houden we even als een verrassing!
Voor meer info over 100% Tuning, bezoek de website: http://www.ahoytuning.nl/
Citaat:GROOTSTE TUNING EVENT VAN NEDERLAND
Zaterdag 11 en zondag 12 oktober 2008 staat Ahoy weer in het teken van cartuning en spectaculaire autoshows. De 5e editie van 100% Tuning belooft een enorm spektakel te worden. Met meer dan 200 showcars van over de hele wereld, adembenemende stunts en alles wat te koop is op het gebied van cartuning.
Wanneer : Zaterdag 11 en zondag 12 oktober 2008 Waar : Ahoy Rotterdam Tijd : 10.00 - 18.00 uur I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Altijd onderweg
|
Wouw, die zijn vet Golf VI GTI '09 DSG - ABT - Akrapovic - BBS - Bilstein - Osir
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
Die chinesen hebben dus hard doorgewerkt zo te zien! Vind die Poorboy wel heel gaaf! Zal zeker de aandacht trekken. De stand van Megs heeft altijd de grote herkenbare NXT fles, Carclean.nl komt nu met een 2x een 4 (!) meter hoge inflatable. Benieuwd ook naar de stand.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2008 Locatie: Hardenberg
|
De dodo en de poorboy zullen zeker opvallen en de aandacht trekken, ben benieuwd naar de stand en de reacties van het publiek Let's hyve!: http://tsunami69.hyves.nl/Alles is te lopen, als je maar genoeg tijd hebt.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Wow, die zien er top uit. Hopelijk staan er niet teveel hoge stands in de buurt, dan vallen ze extra op. Heb je geen Carclean.nl vlaggen, zodat ze je als een soort sjawl oid om kan doen? Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
Vlaggen komen er ook zeker aan! We hebben zelfs 3 helium ballonnen. Het zijn de bubbeltjes van ons logo. Die gaan we proberen in de lucht te hangen! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2008 Locatie: Hasselt
|
Echt knap, ben onder de indruk van jullie inzet! (Ben trouwens wel geïnteresseerd in zo'n vlag, komen ze soms in de shop te staan ooit?  ) Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Rotterdam
|
Zo dan! Die poorboys is wel gaaf zeg! Ze zullen zeker niet "wegvallen" tussen alle ander stands, dat kan bijna niet!...ben erg benieuwd. en ik denk dat ik wel even een kijkje kom nemen!...  Dennis 
|
|
|
|
Leuk zijn ze he, ik vind ze allebei erg leuk! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Echt vet Hebben jullie die zelf in opdracht laten maken, of via Dodo en Poorboys HQ? Golf VI GTI '09 DSG - ABT - Akrapovic - BBS - Bilstein - Osir
|
|
|
|
Zelf laten maken! Hoewel de mannen van Dodo en Poorboy's het geweldig vinden, was het ons eigen initiatief! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Ze zijn ook een leuk uithangbord voro het nieuwe pand! Aandacht gegarandeerd! Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-5-2008 Locatie: Stadskanaal
|
Ziet er erg goed uit zeg. Je zult menig versteld laten staan Kom zeker ff buurten.
|
|
|
|
Niet in de Poorboy's gaan klimmen dan he Gebrand  We staan als het goed is in hal 1. Onze stand is ongeveer 50m2 groot, en de kleur van de wanden is zwart. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Heb je er ook nog een demo-auto staan? Golf VI GTI '09 DSG - ABT - Akrapovic - BBS - Bilstein - Osir
|
|
|
|
We zijn bezig met een zwarte Lamborghini Gallardo! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-9-2008 Locatie: Ridderkerk
|
Nou ben benieuwd hoe de mannen van Meguiar's hierop reageren. Hebben toch wel beetje monopoly op tuningsbeurzen. Laatste 2 jaar is volgens mij Turtle wax ook aan de weg aan het timmeren maar denk dat dit wel gaat opvallen.
Ben benieuwd naar de foto's van de stand. Kan helaas zelf niet even komen kijken omdat ik dan moet werken.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2008 Locatie: Zwijndrecht
|
leuk voor in de achtertuin na de beurs Tim nee schat, de collectie groeit niet...... de schuur begint te krimpen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-5-2008 Locatie: Tholen
|
HEB JIJ VRIJKAARTJES OVER TIM Liever een ster in mijn voorruit dan een ster op mijn motorkap. Als ik mecedes wil rijden bel ik een taxi.
|
|
|
|
Helaas geen vrijkaarten. Die moeten we ook gewoon kopen. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-9-2008 Locatie: Ridderkerk
|
Zover ik weet kan je als je standhouder bent heel het evenement kaarten kopen tegen gereduceerd tarief  Dit kon ook altijd als je met je auto stond. Je kreeg 2 kaarten voor het weekend en de rest kon je bij de receptie halen voor 5 euro minder ofzo. Dus doe hier je voordeel mee 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-9-2008
|
Misschien een leuke actie voor Carclean.nl liefhebbers die willen komen?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: reuver
|
tof dat je er staat Tim, damn wil wel langs komen is wel een stukkie rijden helaas
|
|
|
Rang: Gast Lid sinds: 16-8-2008
|
Oei, ik zit die periode aan de Côte d'Azur... (ook geen straf)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-9-2008 Locatie: St. Annaland
|
Dat ziet er erg gaaf uit! Als ik de beurs bezoek kom ik zeker even langs!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-5-2008 Locatie: Lelystad
|
Erg gaaf Tim, gaat zeker opvallen.
Gr. Bas
|
|
|
|
Tim schreef:We zijn bezig met een zwarte Lamborghini Gallardo! Ahhh, zal dat deze zijn;  Golf VI GTI '09 DSG - ABT - Akrapovic - BBS - Bilstein - Osir
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Is dat zonde dan.... Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Tis nog een Spyder ook. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Wat een schande die wagen.. Zo zie je ook maar hoeveel mensen werkelijk hun handen niet van andermans eigendom kunnen afhouden.  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Enschede
|
B.K. schreef:Wat een schande die wagen.. Zo zie je ook maar hoeveel mensen werkelijk hun handen niet van andermans eigendom kunnen afhouden. Waarschijnlijk intereseert het de eigenaar niet anders was hij niet vergeten zijn lambo naar 3 jaar eens uit de garage te halen. Want dit is geen laagje stof van 1 dag lijkt me. Maar idd respect is weer wat anders  Maare Tim de stand gaat helemaal goed komen met 2 van die super gave opblaas figuren er naast (Y) Als je geen lambo kan vinden kan je altijd de R8 er nog neer zetten :P Seat Leon 1.6 16v | Topsport bodykit | Full Leder Interieur | Weitec schroefset (-40mm) | 19" Team Dynamics | Full Xenon verlichting (6000k) | I.v.m. de verkoop van mijn Leon heb ik een hoop onderdelen over (Seat en Audio) zie: www.seatdriver.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Groningen
|
Misschien dat ik even langskom..... De rest van de beurs laat ik links liggen dan want dat plastic is alleen maar extra gewicht  , audio ook geen interesse, wederom alleen gewicht bovendien vind ik geluid van een motor en uitlaat veel mooier dan de hedendaagse muziek Ben gewoon een tikkeltje nieuswgierig wie en wat jullie zijn, aangezien ik nog nooit bij jullie geweest ben en bovendien zal ik wel wat productjes aanschaffen Groeten, Eric
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Maarssen
|
Nogmaals veel succes gewenst voor komend weekend! Hopelijk komen jullie met lege handen weer terug... ...en kunnen we maandag weer een groot aantal nieuwe forumleden verwelkomen 1998 Honda Prelude 2.2 VTi-S My GarageAutobrite - Super Snow Foam :-: Meguiar's - Gold Class Car Wash :-: Poorboy's World - Poly - Elastic Clay :-: SSR1 Light Abrasive Swirl Remover :-: Black Hole EX Sealant with Carnauba :-: Natty's Paste Wax Blue & Red :-: QD+ :-: Natural Look! :-: Cobra microfiber towels & gloves :-: Meguiar's detailing tools and some other stuff from other brands Please visit PreludePower.com
|
|
|
|
Guest
|