|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-4-2011 Locatie: OOstakker (Gent/België)
|
na 7 jaar de velgen eens grondig aangepakt . gebruikte produkten : iron x , Meguiar's Professional - Wheel Brightener , WheelWax   de iron x in werking  na 1 hit iron x  na 2 hits iron x  na 3 hits iron x en Meguiar's Professional - Wheel Brightener  afwerking met WheelWax 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-1-2011 Locatie: Roermond
|
Kreeg je de spaken aan de binnenkant niet schoon?
|
|
|
|
misschien na 6 of 7 hits iron x , maar dat werd me te duur
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Bedoeling is (heb je 'm weer) eerst velgenreiniger en dan Iron X En als het zo vuil is, eerst weken met iets vettigs Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
Ik vind dit ook zonde van de iron-x en gebruik ook altijd eerst de bilberry 1/3 en dat reinigt meer dan goed. Danny GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
|
heb deze velgen al 7 jaar zitten op de wagen zonder schade, dus voor 4 velgen 1 flesje iron x van 15 euro is toch niet overdreven. liever 15 euro dan 4 nieuwe velgen ???? of niet????
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Daar heb je gelijk in. Ik denk dat men probeert te zeggen dat als je eerst de velgenreiniger had gebruikt, Iron x had kunnen overhouden
|
|
|
|
dat is dan voor binnen 7 jaar
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-12-2010 Locatie: Geleen, Nederland.
|
davetrx450 schreef:dat is dan voor binnen 7 jaar Dat laat ik toch niet hopen
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,302 seconden.