|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-5-2010
|
Hallo, wekelijks voed ik de kunststof delen met Meguiar's Trim Detailer of Black Wow, helaas ontstaan er strepen na een regenbui(zie foto) Hoe kan ik deze strepen het beste voorkomen? Ik breng het zo dun mogelijk aan met een applicator pad, laat het intrekken en poets de kunststof delen nog een keer na met een microvezeldoek.  Alvast bedankt!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Trim Detailer is niet echt een product om te voeden, het is een dressing en blijft dan op het oppervlak liggen. Een product zoals Black wow of Trim restorer van Poorboy's trekt in het kunststof (zou zo moeten zijn) Het beste is om de trims van te voren GOED te ontvetten en daarna het product aan te brengen met een badstof applicator of doek. Na 15 tot 30 minuten weer afnemen met een badstof doek. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Zowel Trim Detailer en Black Wow laten strepen achter na een regenbui. Ik laat het meestal een kwartiertje intrekken en veeg het daarna goed af met een Microvezeldoek. Heb ook al een paar keer de bumpers helemaal ontvet met APC, maar dit had helaas geen resultaat. Is er misschien een ander product dat geen strepen achter na laat en dus goed in het kunststof intrekt?
|
|
|
|
Er zijn zoveel verschillende soorten trims, dat het kan zijn dat sommige producten niet goed werken, kwestie van proberen. Poorboys Trim Restorer zou je eens kunnen proberen. Dibbuz had dezelfde problemen met bepaalde trims op zijn Leon, heeft vrijwel alles geprobeerd. Maar ik zou wel badstof gebruiken en geen MF, dit zuigt teveel product op Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-7-2011
|
Ikzelf heb PB Trim restorer en dat laat geen strepen achter. Je kan bij mij wel een beetje komen ophalen als je wilt uitproberen, ik woon in de omgeving van Leiden.
|
|
|
|
Kijk, mooie oplossing! Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
@Scorpie: Bedankt voor het aanbod, erg vriendelijk. Helaas woon ik niet in de buurt van Leiden, dus is het niet echt een optie voor mij. Misschien dat ik binnenkort dan maar Trim Restorer ga bestellen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
waar woon je wel dan? ik heb ook wel wat voor je Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-6-2010 Locatie: België antwerpen
|
hier is ook nog wel een flesje trim restorer te vinden, evenals de magic combo(voor mij!) als he taankomt op trims: melaminesponsje en apc van pb's! nog liever een ster in men vooruit dan een op men motorkap
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-4-2011 Locatie: apeldoorn
|
ik zeg : ontvetten en dan in de pindakaas!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,213 seconden.