|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2009 Locatie: Amersfoort
|
Goedeavond Wij zijn net thuis van een leuk dagje met de benz ... Alles klaar gemaakt om te starten en hij heeft ons niet teleurgesteld In 1 keer zonder problemen Haha voor de mensen die opletten de tankklepje klapt open W115 200D  Verlichting doet het!  Morgen weer verder Mvg Aroutin
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Ha, mooi! Eerst technisch goed in orde en dan kan het stof eraf.
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Een nieuwe post van de TS in dit topic kon maar 1 ding betekenen Lekker bezig daar  . Maar is het stuur niet wat te wit vergeleken bij de rest van het interieur Maar voor de rest ziet het weer  uit Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Ohhh gele lampen, wil ik ook, wil ik ook Mooi man, veel plezier met het testritje The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Die ziet er mooi uit, de gele lampen spreken mij dan weer minder aan. Ik vind ze niet passen in het totaal concept. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Ik zit dan weer te wachten tot dat vieze stoflaagje eens van de motorkap af kan.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-6-2010 Locatie: Arnhem
|
wat een onwijs vet stuur zeg Misschien wel wat te wit ten opzichte van de rest, maar toch super mooie vormgeving "Scooby Doo is less confusing than you"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-11-2010 Locatie: Noord-Holland
|
oranje dak en dan een geblokt wit zwarte rand onder de achteruit. Kan ie weer jaren mee als taxi. Pracht bak geworden Voorwielaandrijving????? Ik loop toch ook niet op mijn handen.
|
|
|
|
Dankje voor de leuke reacties Stuur lijkt wat te wit op de foto, in het echt is het ietsjes minder wit Mvg Aroutin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-6-2008 Locatie: Rotterdam
|
Wat ziet je chroom er goed uit! Heb je het opnieuw laten verchromen of is dit gewoon Duitse kwaliteit?
|
|
|
|
Hoi Timon! De bumpers zijn niet echt mooi meer hoor En opnieuw laten verchromen is echt niet te betalen... We zijn gewoon opzoek dan naar mooie 2e handse chrome bumpers Mvg Aroutin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-1-2011 Locatie: Woerden(utrecht)
|
Aroutin schreef:Hoi Timon! De bumpers zijn niet echt mooi meer hoor En opnieuw laten verchromen is echt niet te betalen... We zijn gewoon opzoek dan naar mooie 2e handse chrome bumpers Mvg Aroutin Ik weet dat er een bedrijf in Hilversum zit die nog wel betaalbaar en goed is. Ze leveren ook zonder bon... *-If everything comes your way, you are in the wrong lane.-*
|
|
|
|
Verchromen komt later wel haha. Afgelopen zaterdag 4 remslangen hulpkoppelingscilinder vervangen en wat andere friemel dingetjes gedaan , daarna een kort testritje gemaakt  Hier een filmpje : http://www.youtube.com/w...co&feature=youtu.be
Mvg Aroutin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2008
|
Mooi hoor! Maaruh wie is dat kleine mannetje ?
|
|
|
|
Gister middag even de Benz uit de garage gehaald om een stukje te rijden En een mooi plekje opgezocht om een foto te maken. Rijd echt heerlijk en trekt heel veel aandacht   Mvg Aroutin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Echt super mooi! A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Gelukkig weer eens een update met mooie buitenfoto's van deze beauty. Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2010
|
Echt een schitterende benz weer!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-6-2011 Locatie: Houten
|
Mooie foto's
|
|
|
|
Dankje voor de reacties Heel misschien gaan we de Bosch dynamo reviseren, na een ritje lampen en kacheltje aan eergisteren. Wou die vandaag niet meer gloeien ... Accu leeggetrokken, de accu aan de lader gezet en morgen even checken of de dynamo genoeg spanning geeft. Anders alle glijlagers, koolborstels en kogellager vervangen. Ik maak er wel foto`s van als we het van plan zijn Mvg Aroutin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
echt mooi! Weer eentje gered voor de komende generatie(s) Groetjes, Wim
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2008
|
heel erg mooi, top werk geleverd! Mooi dat zo'n wagen een tweede leven krijgt
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Prachtigggg Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Het is echt een plaatje geworden  Geen blauwe middenstukken in de wieldoppen? Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Dankje voor de reacties Tja Paulus we zijn aan het nadenken of gebroken wit of blauw of zo laten haha
|
|
|
|
Guest
|