|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2011 Locatie: Lelystad
|
Ik heb op mijn motorkap 2 of 3 roestblaasjes. vanuit een steenslag pitje is het rondom gaan roesten onder de lak waardoor deze is gaan bobbelen. Ze zijn zo'n cm groot. Hoe kan ik deze het beste behandelen zonder de hele kap te spuiten? ik had het zo bedacht: -losse lak verwijderen -schuren -inlakken met lakstift -eventueel heel fijn wetsanden? -polijsten Is dat goed of moet er nog iets van een roest behandelaar onder? Gr. Wouter Nu Fiat Punto 1.2 16v Sporting Ex Peugeot 306 XS 1.6, Ex VW Polo Coupe 1.0, Ex Kia Pride, Ex Ford Mondeo 2.0, Ex VW polo Coupe 1.3 Ex Opel Corsa 1.5 TD, Ex Peugeot 106 Diesel, Ex Peugeot 106 Sport 1.1, Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Roest verwijderen en met noverox behandelen,daarna opvullen met lak,en afwerken! VAG rules
|
|
|
|
Ik lees dat Fertan nog beter is dan Noverox? Klopt dat? Nu Fiat Punto 1.2 16v Sporting Ex Peugeot 306 XS 1.6, Ex VW Polo Coupe 1.0, Ex Kia Pride, Ex Ford Mondeo 2.0, Ex VW polo Coupe 1.3 Ex Opel Corsa 1.5 TD, Ex Peugeot 106 Diesel, Ex Peugeot 106 Sport 1.1, Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Gebruik al jaren Fertan, aantal restauraties gedaan met dit middel. Prima spul, of het beter is: geen idee! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Google even op glasvezelpen, daar eerst de droge roest mee verwijderen. Noverox geeft een vrij dikke laag (deels kunststof) Fertan geeft een fosfaatlaagje maar moet heel goed worden gespoeld anders stopt het niet Persoonlijk zou ik een beetje etsende primer nemen Wel ergens op uitproberen in combinatie met de lakstift Als ze elkaar niet verdragen wil je dat niet pas op de auto merken Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
|
En gewoon een keer op 8 a 10 behandelen met Iron-X? Zou de roest dan weg zijn? Nu Fiat Punto 1.2 16v Sporting Ex Peugeot 306 XS 1.6, Ex VW Polo Coupe 1.0, Ex Kia Pride, Ex Ford Mondeo 2.0, Ex VW polo Coupe 1.3 Ex Opel Corsa 1.5 TD, Ex Peugeot 106 Diesel, Ex Peugeot 106 Sport 1.1, Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Krijg je nooit volledig weg met Iron-X denk ik. Durf het eigenlijk wel met grote zekerheid te zeggen. Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2010
|
Rustyco schijnt ook erg goed te werken deze is ook in gel vorm te krijgen. Welk ook goed is en minder tell sell achtig is Brunox
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,171 seconden.