|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-2-2011 Locatie: zaandam
|
Ik heb een paar redelijk diepe krassen op de motorkap, Na hier op het forum wat gelezen te hebben vrees ik dat de enige optie is .. opvullen en wetsanden. Nou kan ik wel aan een lak stift komen... maar wetsanden heb ik nog nooit gedaan... Ik heb zelf de dap900 met monello pakket... dus kan wel polijsten. Is er iemand in de buurt van zaandam die ervaring heeft met wetsanden? En mij er even mee zou willen helpen? En mij het mij natuurlijk leren zodat ik ook weer mensen kan helpen er mee gr robin ik zal morgen op m ijn werk even fotos maken
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-7-2011
|
Foto's geven een duidelijker beeld van wat je bedoelt. En lees ook even dit http://forum.carclean.nl...ing-Me-versus-mijn.aspx
|
|
|
|
Ik zal morgen op m ijn werk even een foto maken en plaatsen, maar bij de krasjes is wit zichtbaar.. het zijn hele dunne krasjes... mijn ouders kwamen al met het idee.. om een Eyeliner schoon te maken... en die te gebruiken als kwast voor de lakstift. Maar ik denk dat dat niet gaat werken en dat er daarom wetsanding of een rotary aan te pas moet komen en wat ervaring.. maar die heb ik helaas ( nog ) niet
|
|
|
|
 Bijlagen:  Hilversum-20110811-00107.jpg 374 KB, aantal downloads: 100.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Ben bang dat dit toch echt opvullen en wetsanden gaat worden voor de meeste gezien ze te diep in zitten. Uiteraard kan je het wat gaan afvlakken en maskeren maar wegkrijgen zie ik zo 1,2,3 niet gebeuren // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Zojuist ook aan de telefoon gehad en nu net de foto bekeken, zelfs opvullen en wetsanden zal geen mooi resultaat geven. Ik denk eerder aan een spotrepair. Neem contact op met de jongens van DSH Repair hiervoor, zij kunnen je advies geven hierover. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
heb contact gehad met iemand van DSH repair... ze kunnen geen garantie geven omdat het een vlak deel is.
heb 2 opties:
1 Is met een marker zwart maken en opvullen met nagellak.. ( tip van een schade hersteller) 2 een haar van een kwast gebruiken en een lakstift en de kras hier mee meerdere malen opvullen en daarna bewerken met iets van blanke lak... en polijsten met de dap
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Als ik die foto zo zie is bij /op / aanvullen geen optie. Als het nou een enkele kras zou zijn was het nog een ander verhaal maar dit is teveel bij elkaar. Als je het gaat opvullen bijf je het altijd zien. eerst inkleuren met een marker en dan met een lakstif ben ik zelf geen voorstander van, mi moet je de lak uit de lakstift aanbrengen op een schone lak en als je daar eerst met een marker hebt staan kleuren is die vervuild. Optie 2 klinkt al beter, onthoud wel dat je het beetje bij beetje doet en met de volgende laag wacht tot de lak volledig is uitgehard. www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
|
ik denk ook dat optie 2 de beste optie is, als het zaterdag droog is ga ik er mee aan de slag... zal fotos posten.. als er iemand nog een ander idee heeft, dan hoor ik dat graag!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,205 seconden.