|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-10-2010 Locatie: Oost-Vlaanderen Belgie
|
Na 5 maand heeft mijn Meguiar's Gold Class Ultra Safe Wheel Brush het begeven , het ijzer is gewoon aan het handvat afgebroken . Nu ben ik op zoek naar een nieuwe (en hopelijk sterkere ) welke raden jullie mij aan ? it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-10-2009 Locatie: Bergen op Zoom
|
De EZ brushes zijn een aanrader; erg goed en duurzaam.  "Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-4-2009 Locatie: ooltgensplaat
|
Inderdaad, de EZ brushes zijn erg goed. Spetteren ook minder dan die van Meguiar's, althans bij mij.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-9-2010 Locatie: st-gillis-waas
|
Een dikke maand geleden ook de EZ brush gekocht, en is werkelijk onmisbaar voor elke detailer, doet zijn werk grondig, zeer zacht en toch stevig! Peugeot RCZ Limited Edition Nr 188/200, bijgenaamd "mijn midlife-crisis"......
|
|
|
|
hmm al 3 mensen die tevreden zijn over deze velgenborstel , dan toch deze maar eens bestellen . Ik lees wel dat deze wat zachter is dan die van Meguiar's ,krijg je daar zeer vuile velgen ook goed proper mee ? it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
Ik heb de Daytona (=EZ maar een ander kleurtje). Om zeer vuile velgen schoon te maken moet je mi dan een product gebruiken wat krachtig genoeg is om deze schoon te maken en het product het werk laten doen, niet de velgenborstel...daarmee bedoel ik: geen overdreven kracht zetten op de borstel (daar is 'ie volgens mij ook niet voor bedoeld) Progress is a slow process
|
|
|
|
Ok bedankt allemaal voor jullie antwoorden , dan zal het deze worden . Van mij mag hier dan een  op . it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,158 seconden.