Carclean.nl forum
»
Discussie over producten
»
Apparaten en Accessoires
»
Kan ik ook kleinere pads op de 5,5" backingplate van mijn DAP zetten?
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-7-2011
|
Hallo,
Ik ben gisteren even begonnen met het proberen van mijn DAP.
Nu kwam ik er gelijk al achter dat op sommige stukken het best lastig is om met een 5.5 inch pad te poetsen/polijsten bijvoorbeeld de achterklep, dat kan soms wel lastig zijn. Als er kleiner pads zijn zou ik die dan ook op mijn 5.5 inch backingplate kunnen zetten of moet ik dan ook echt een kleiner backingplate hebben.
bedankt
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-5-2011 Locatie: A'dam
|
kleinere backingplate 2.75 inch met spotbuffpads. staat allemaal in de shop NewMiniClub.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Kleinere steunplaat nodig: 2,75 cq 2,8 versie // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
Lijkt me wel duidelijk nu  Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum
»
Discussie over producten
»
Apparaten en Accessoires
»
Kan ik ook kleinere pads op de 5,5" backingplate van mijn DAP zetten?
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,124 seconden.