|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Wil de Abbey ( de caravan van `70 ) gaan polijsten , dus rondje gemaakt met de lakdiktemeter :     Niet erg veel dus  . Dus hoe kan ik dit het beste aanpakken????Ding is zo dof als het maar zijn kan. Gewoon de DAP met zwarte pad of toch maar met het handje??? Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-10-2010 Locatie: Bij 't gooi
|
als die echt dof is zou ik eerst op een klein stukje proberen met klei om te kijken hoeveel lak je daar al mee verwijdert. ( is een lak zonder blanke lak toch? ) Het zou me niks verbazen als je op die dunne plekken al door de lak heen gaat met alleen kleien...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2009 Locatie: Dedemsvaart
|
kleien en dan lak weghalen ?!?!?!? volgens mij haal je alleen maar de vervuiling er van af, maar ........... ik kan het ook verkeerd hebben
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
SRP? --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
[mod]Topictitel aangepast, probeer duidelijk te zijn in je titel. Lees even dit topic goed door:Nieuw Topic plaatsen?--Lees-dit-eerst.--[/mod]Weet je wel heel zeker dat dit echt lak is en niet dat het een laag is die op het aluminium is aangebracht? Ik betwijfel namelijk dat het aluminium gespoten is, maar dat het een laag is de op een of andere manier er op aangebracht is, net zoals bij chroom om maar een voorbeeld te noemen, dit verklaard namelijk de waardes die je nu hebt. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-10-2010 Locatie: Bij 't gooi
|
henriant schreef:kleien en dan lak weghalen ?!?!?!? volgens mij haal je alleen maar de vervuiling er van af, maar ........... ik kan het ook verkeerd hebben Bij een verkrijte lak ( dus zonder blanke lak laag) haal je er lak vanaf ja. Of jij moet mij kunnen verklaren waarom de klei witter wordt en de detailer spray ook...... bij een witte verkrijte auto dus.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Eerst maar eens echt goed schoonmaken Je kan de Glansprotector Reiniger nemen Die wast de verwering er voor een groot deel af Wel heftig spul want het verwijdert ook Collinite 845 Daarna met een lichte polish en dan een sealant De meeste plaat wordt inderdaad niet gespoten zoals gebruikelijk Het is al voorbehandeld voor het snijden en vormen Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Bij de boot van mn broertje was dat ook......alles met wooly's gedaan...heel rustig laten lopen...iedere hit effe kijken! VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-9-2009
|
Weet je zeker dat je 'm wilt gaan polijsten? Ik heb de caravan van m'n ouders toen hij 10 jaar oud was met alleen een (chemische) cleaner/polish in één gedaan zoals bijvoorbeeld de Wolfgang Paintwork (Pre-Wax) Polish Enhancer. Hamerslag is niet te polijsten en daarbij is de laklaag ontzettend dun. Probeer anders eens een stukje met een cleaner/polish en kijk wat voor resultaat je er mee boekt?
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,232 seconden.