|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-8-2011 Locatie: Bussum
|
Wij hebben een Rode Toyota Starlet en een Witte peugeot 206.
Kan ik dan met de White diamond van poorboy's beide auto's doen of raden jullie een ander produkt aan?
B.v.d. Wilco.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
White Diamond kan op beide auto's. Welke auto is het belangrijkste? Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
De 206 is de meest gebruikte. Maar als White op beide auto's een mooi resultaat haalt dan denk ik dat ik die bestel.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Black Hole op wit zou ik niet snel aanraden omdat Black Hole een aardige invloed heeft White Diamond op zwart heeft een stuk minder invloed. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Bedankt voor de snelle reactie. Ik ga dan voor de White.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-10-2009 Locatie: Duffel - B
|
Heb deze vraag als onderdeel van al eens in een ander topic geplaatst, maar helaas daar geen antwoord op gekregen Moet ik bij het aanbrengen van White Diamond of Black Hole de zwarte trims ontzien zoals het hoort bij een polijstmiddel.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
Geen idee of deze vlekken maken op zwarte kunststof  .... maar ikzelf hanteer bij het aanbrengen ervan dezelfde regels als bij polijsten of waxen: niet op rubbers of trims dus. Misschien is dit helemaal niet nodig maar "better safe then sorry" Progress is a slow process
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,191 seconden.