Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

2 Pagina's <12
Softtop met hardnekkige vlekken (eindresultaat 12-12) Opties
Dominic
#34 Gepost : zondag 18 december 2011 12:07:48
Rang: Lid

Gefeliciteerd de aanhouder wint! resultaat is om u tegen te zeggen
DolomiteGreyTT
#35 Gepost : donderdag 5 januari 2012 15:35:51

Ik heb een hardtop altijd lelijk gevonden, maar in het zwart op een andere kleur auto is het toch wel netjes:

Wat is die softtop toch lelijk hehehe^^

Het is onmogelijk een hardtop te vinden in mijn lak dolomietgrijs parelmoer, want dit blijkt een uiterst zeldzame lakkleur. Maar in het zwart zal het zeker niet misstaan (misschien zelfs mooier). Dus ik ga even rondneuzen, want dat geklooi met de hoes ben ik wel zat. En op vorst zit ik ook niet te wachten natuurlijk.
Eelco
#36 Gepost : donderdag 5 januari 2012 16:37:33

Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

Misschien een hele vreemde ingeving, maar wat dacht je van matzwart wrappen of spuiten? Softtop heeft op een afstand ook wel wat van matzwart, als je begrijpt wat ik bedoel..
DolomiteGreyTT
#37 Gepost : donderdag 5 januari 2012 17:55:26

Matzwart heb ik nooit mooi gevonden. De reden dat ik een hardtop altijd lelijk vond, is vanwege dat het er zo opgezet uit ziet. In het zwart vallen de randen en naden weg waardoor het al wat strakker oogt. Bovendien behoud je dan het idee dat het een cabrio is. En toch een hele andere auto, want het ziet er heel anders uit.

DolomiteGreyTT
#38 Gepost : zaterdag 7 januari 2012 12:31:18

Kwam deze net tegen, eentje met hardtop. Na de hele winter opgevouwen te zitten, kan de kap er zo uit komen te zien ziek

edit: de beading van de RaggTopp is trouwens verbluffend, ik zal hier eens foto's van maken. Water valt er gewoon af.
marike
#39 Gepost : zaterdag 7 januari 2012 12:46:20

Dat wou ik ook net gaan typen. Het nadeel van een hardtop is dat de softtop de hele winter opgevouwen is. Hier wordt de kap ook niet echt mooier op. Je kunt natuurlijk wel maatregelen daartegen nemen door bv. isolatiebuis voor bv. verwarmingsbuizen tussen de vouwen te leggen, maar als er vocht tussen komt, wordt het er ook niet mooier op. Een hardtop heeft voor- en nadelen. Het is even afwegen wat je wilt. Een hardtop is natuurlijk wel een stuk comfortabeler in de winter, als de winter tenminste doorzet.
Wij hebben met onze cabrio altijd gewoon met softtop gereden. Nu moet ik wel zeggen dat hij bij ons onder de carport stond, dat scheelt ook wel weer. En als het echt baggerweer was, gingen we gewoon met een andere auto.
DolomiteGreyTT
#40 Gepost : zondag 8 januari 2012 8:41:17

Ik zal die van mij altijd wel de nodige TLC geven natuurlijk. Nog ff een paar pics, in kleur vs. in zwart:

Ik ga dus een zwarte nemen.
DolomiteGreyTT
#41 Gepost : woensdag 15 februari 2012 13:36:12

Wil iemand even een globale schatting maken hoeveel het kost om hem over te spuiten?

Ik kan er inmiddels een kopen voor 500 euro. Ze zijn rond de 1000 waard, 2 weken geleden ging er een weg voor 1200 op Marktplaats.
nicknameless
#42 Gepost : woensdag 15 februari 2012 14:48:07
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.Detailer brons: Plaats regelmatig details.

DolomiteGreyTT schreef:
Wil iemand even een globale schatting maken hoeveel het kost om hem over te spuiten?

Wat denk je dat je zélf gaat informeren bij een schadeherstelbedrijf o.i.d.?

Dan heb je sneller antwoord dan uren wachten op een zinvol antwoord hierzo. Een beller is sneller ja

DolomiteGreyTT
#43 Gepost : woensdag 15 februari 2012 16:50:37

Het is een groene hardtop (die van 500 euro) en die zou ik dan zwart laten spuiten. Ik heb nog een aanbod voor een zwarte hardtop voor 800 euro. Ik heb een bod gedaan en als diegene akkoord gaat dan koop ik die. Ik heb bij nader inzien toch geen zin in gedoe met overspuiten.
Dibbuz
#44 Gepost : woensdag 15 februari 2012 16:55:30
Rang: Moderator
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer goud: Detailer in optima forma!Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.

Minder dan 300 zal het toch niet kosten lijkt me.

Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...
Bastard of Bling!
Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
DolomiteGreyTT
#45 Gepost : donderdag 16 februari 2012 9:56:31

De zwarte hardtop wordt nog niet zonder de auto verkocht, dus nog ff geduld. In het voorjaar zullen mensen hun hardtops eerder weg doen omdat ze in de weg liggen.
qatsanqat
#46 Gepost : maandag 20 februari 2012 20:50:46

zwart +1 great
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's <12
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire