|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2011 Locatie: sittard
|
McShine schreef:Erg netjes geworden! Al zie ik in het TL licht nog wat lichte swirls, die je er wellicht machinaal makkelijk had uitgekregen. Mer ur blink goot! Danke ralf veur de complimente! Er zitten inderdaad nog lichte swirls. Klopt! Maar ik moet nog kijken wanneer ik een dap ga aanschaffen en met die wil ik dan ook de passat gaan doen. Of ik moet ergens eent je zien te vinden welke ik kan bij proberen... grtz Pascal *** VW Passat 2.0 FSI Highline (deep black metallic) *** **** Vw Golf III 1.6 (wijnrood) ***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Je bent meer dan welkom hoor.. A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
|
|
|
|
|
McShine schreef:Je bent meer dan welkom hoor.. Ok thx Ralf, ik PM je nog *** VW Passat 2.0 FSI Highline (deep black metallic) *** **** Vw Golf III 1.6 (wijnrood) ***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-4-2009 Locatie: Noorwegen
|
JC, wat een eikels!  Ben je weer lekker mee! en bedankt he! Zitten er ook nog deuken in? of alleen geschaafd?
|
|
|
|
Rolf schreef:JC, wat een eikels!  Ben je weer lekker mee! en bedankt he! Zitten er ook nog deuken in? of alleen geschaafd? Ja wat een eikels! Maar ik hoop dat we hem op de camera kunnen vinden!> Men is aan het kijken of ze wat kunnen vinden! Het is gelukkig alleen geschaafd..de witte lak krij ik wel van af maar het doffe eronder niet! *** VW Passat 2.0 FSI Highline (deep black metallic) *** **** Vw Golf III 1.6 (wijnrood) ***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Damn das inderdaad balen... Wat een disrespect ook A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-10-2010 Locatie: NH
|
Hoe krijgt hij of zij dit voor elkaar!? loopt door tot op de band. Iemand die weg draaide? Maar inderdaad  voor het niet even melden. suc6 met de afhandeling groeten toine
|
|
|
|
ATS schreef:Hoe krijgt hij of zij dit voor elkaar!? loopt door tot op de band. Iemand die weg draaide? Maar inderdaad  voor het niet even melden. suc6 met de afhandeling Thx Toine, Ik denk het wel. En 1 stond als 2 de in de rij en degene die er tegen heeft gezeten die kon gewoon wegdraaien want recht naast hem was geen parkeerpek dus alle ruimte.... En de velg ook nog beschadigd! Maar hoop dat ik morgen de beelden heb!@! *** VW Passat 2.0 FSI Highline (deep black metallic) *** **** Vw Golf III 1.6 (wijnrood) ***
|
|
|
|
We hebben kunnen achterhalen wie het was! mbv camera beelden!
Dus kunnen het afhandelen.!*** VW Passat 2.0 FSI Highline (deep black metallic) *** **** Vw Golf III 1.6 (wijnrood) ***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-4-2011 Locatie: Gorinchem
|
Heb je de beelden op last van de politie verkregen of zelf wezen vragen? Als je ze zelf hebt gekregen kan de ander in verweer wegens het onrechtmatig verkrijgen van beelden(privacy). Al heel wat problemen mee gehad hier op het winkrl centrum. Dus zorg dat de politie de beelden opneemt doormiddel van een vordering.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
 tjonge jonge jonge  Hier word je echt zo moedeloos van! Gelukkig zijn er camerabeelden, succes met de afhandeling Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-8-2010 Locatie: Groningen
|
Als je zuinig op je wagen bent weten ze je altijd te vinden volgens mij... Mensen die werken maken fouten, Mensen die weinig werken maken geen fouten, Ik maak geen fouten
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2011 Locatie: Belgie
|
Shit jong, Wil wel eens weten wat de reactie is van de persoon die het gedaan heeft als je hem met de neus op de feiten duwd
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-3-2011 Locatie: Hoorn
|
@Dominic. Wat denk je zelf. Niets gemerkt sorry! En met z'n alle ons maar afvragen waarom de verzekeringspremies elk jaar weer hoger worden.  Burton (2CV). 27 pk. -------------------- Golf V GTI +275 pk. 395 Nm.
|
|
|
|
@ wernbr42 Ik heb zelf de beelden gekregen maar de politie zei me dat ook. En mocht het nodig zijn zouden zij ze officieel opvragen! Maar dank je voor de tip! ik zet ook geen screenshots hier op het forum van de aanrijden want dat is ook privacy! @dominic In de eerste reactie ontkenden ze alle schuld maar toen ze de beelden haden gezien waren ze bijgedraaid. dus nu handelen we het normaal af met het schade formulier zoals gebruikelijk! Maar gemerkt of niet gemerkt gelukkig willen ze mee werken tot nu toe! Maar wel allemaal vervelend! *** VW Passat 2.0 FSI Highline (deep black metallic) *** **** Vw Golf III 1.6 (wijnrood) ***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-10-2010 Locatie: Oost-Vlaanderen Belgie
|
Ben blij voor jou dat dit toch nog afloopt met een happy end , want meestal is er van de dader geen spoor meer te bekennen . it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
|
UPDATE: De tegenpartij begint weer lastig te doen! FIJN HE!@#$#@$$!$@#$@#$#$@# *** VW Passat 2.0 FSI Highline (deep black metallic) *** **** Vw Golf III 1.6 (wijnrood) ***
|
|
|
|
Vandaag schade laten maken! 1500 euries lichter! $%^&^$^$^%^%^%^%^%#^%&^*&*(*(&* *** VW Passat 2.0 FSI Highline (deep black metallic) *** **** Vw Golf III 1.6 (wijnrood) ***
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,740 seconden.