|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-9-2009 Locatie: Venlo
|
Ik vroeg me af waar je het allemaal voor kunt gebruiken. Wat ik wel weet dat het het meest gebruikt word voor de banden. En dat het een ontvetter is. Maar waar gebruiken jullie het precies voor.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
Trims, banden, wielkasten, motorcompartiment, pad-cleaning... New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Volgens mij gebruiken de heren van Carclean.nl dit ook in een bepaalde verhouding bij hun IPA om polijst residu te verwijderen ? www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Jup..juffer....ipa 15%+10% sd..... VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-10-2010 Locatie: NH
|
kijk weer wat geleerd. bedankt Juffer en zuidwest. groeten toine
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Vooral banden, ongelofelik wat SD met banden doet, je hebt bijna geen bandengel meer nodig, zo mooi worden ze wanneer de bruine gloed er vanaf is..... A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
|
Toch maar een gallon kopen, niemand die met me deeld. Of toch ??
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-10-2010 Locatie: NH
|
ik heb wel een liter, maar woon niet in buurt. pm maar als interesse heb groeten toine
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,316 seconden.