|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Van de week Tar-x binnengekregen en gelijk geprobeerd.  De meegeleverde sprayer ging bij de eerste keer inknijpen gelijk kapot gelukkig had ik er nog een paar andere besteld dus die er maar opgeschroefd kleine teerspetters ingespoten:  grote klodder ook  een paar minuten intrekken en daarna even met de velgenborstel erover. Afspuiten en de kleine spetters zijn verdwenen  De grote klodder had nog 2 behandelingen nodig maar is nu ook verdwenen (net zoals de foto die ik er van gemaakt heb) Maar jullie moeten het maar van mij aannemen dat het gelukt is -Sprayer is erg slecht (kan zijn dat ik pech had natuurlijk) +Spul doet wat het moet doen +Werkt erg zuinig Conclusie Prima spul dus aanradertje! (alleen jammer van de sprayert) ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Hoe is het met de geur Rogier? Enneh... Heb je het ook in het donker getest?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-8-2010 Locatie: Almere
|
Deze gisteren ook binnen gehad maar nog niet geprobeerd. Wel ff gesnuffeld uiteraard en het heeft wel iets weg van sinaasappel vind ik. Rogier; Bedankt weer voor de review
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-5-2011 Locatie: A'dam
|
Heb het vandaag ook binnengekregen. Ruikt inderdaad naar sinaasappels. Zoals ik ook al in het laatste aanwinst topic had gezet, Goed schudden voor ge ruik want bij mij lag alle kleurstof op de bodem van de fles. Heb trouwens net al wel getest met een UV lamp, en ja hoor het licht op Dus als je een uvlamp hebt kun je het ook in het donker gebruiken NewMiniClub.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
@sammax: breng jij weer ff onrust bij Rogier zijn buren .... zie al voor me dat er 112 meldingen komen over blauw en gele ufo's rondom een bmw @Rogier: ben je in het bezit van een andere anti-teer, zo ja wat is de vergelijking tussen deze ( bv Valet Pro / Dodo ) // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
@rogier.....ik doe mestaal een beetje sprayen op een doekje en dan wrijven!maar mooie review..heb deze uiteraard nog niet geprobeerd VAG rules
|
|
|
|
@mk-us Daarom heb ik dat er juist bijgezet Speciaal voor rogier NewMiniClub.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Thnx voor de revieuw Rogier! Het is dat ik nog een tankje Tardis heb staan. Maar denk dat dit product een mooie aanvulling is op het Carclean.nl assorti.
|
|
|
|
Bedankt voor de reacties, Ik heb helaas geen andere tar remover om mee te vergelijken dus of ie beter werkt dan andere middelen zou ik niet weten. Het werkt iig prima. Om ufo meldingen te voorkomen zal ik het maar niet midden in de nacht gaan gebruiken hahaha ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-8-2011 Locatie: NL
|
Hey Rogier...jij hier  Maar goed nu heb ik weer wat voor devolgende bestelling :D BMW 525i - E39 BMW 750i - E32
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Bedankt voor je review Rogier! je hebt het product nog geen 5minuten in huis of je hebt alweer een review gemaakt! super heb je ook geen Bug sqaush in huis? moet ook teer kunnen verwijderen. groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Misschien is de kop van de sprayer er een die je dicht kan draaien Als hij dan dicht zit kan je met een krachtige mannenhand de zaak wel stuk knijpen Vergelijk met Body Solvent lijkt mij ook wel wat ... Liefst wel even aangeven waar de velg eerder mee behandeld was, lijkt mij wel dat dat kan uitmaken. Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
|
@Johan Ha gezellig nog meer bmw7 detailers erbij :-) @Bartezz Bugsquash had ik al een keer geprobeerd maar dat werkte voor geen meter @Redcat Velg had ik net schoongemaakt met de ironx soapgel (1:3 verdund) daarna de TarX gebruikt. Sprayer zit idd een soort blokkering op maar die had ik er toch echt afgehaald ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
|
Bij mij begaf de spraykop gister ook na 5 keer spuiten. Slechte sprayers. Ik hoop dat die van de eraser wel langer blijft werken. NewMiniClub.nl
|
|
|
|
En op het plastic wat om de sprayer heen zit staat nog wel 'new sprayer'??? ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,738 seconden.