|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Doetinchem
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Golf classic nog gezien met zn tt/rs??martin78 nog gezien met zn......golf5 extreme apart groen dsg??? mooi spulleke quincy VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2011 Locatie: Breda
|
Die eerst is een plaatje zeg.  Die laatste is wel roze zeg... Wanneer heb ik nou eens tijd voor mijn (auto) vrouw......en het zoeken naar een garage met stroom wil ook niet echt lukken, hmm.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Doetinchem
|
@ Jeroen, ik ken ze allemaal niet zo joh  stond zeker mooi spul tussen, ik was er met mijn oudste dochter en die wou op een gegeven ogenblik alleen maar in speeltuin, ben er zo'n 1,5 uur geweest ofzo. Het was ook een thuiswedstrijd voor mij  5 minuutjes @ Addy, ik ben ook niet zo van de tupperware en dergelijke, maar die Passat was echt superstrak! Ook wel een beetje "too much" in mijn ogen, maar het lakwerk verdiende een dikke vette  erg gaaf met special graphics!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
De eerste (de Golf) vind ik nog wel okay, de anderen eerlijk gezegd gruwelijk lelijk. Maar zo op foto's zijn ze wel netjes afwerkt, het lijkt mooi te passen Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
@dkbm=een caddy!puur ter info VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-10-2010 Locatie: Oost-Vlaanderen Belgie
|
Die kleur van die Passat vind ik  . it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-9-2010 Locatie: Omgeving Venray
|
Hé, grappig dat er hier ook een topic is! Ik mocht vandaag totaal onverwachts de 2e prijs meenemen met mijn Corrado in de Corrado klasse. Erg tof! Volkswagen Corrado VR6
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
zuidwest10 schreef:@dkbm=een caddy!puur ter info Weer wat geleerd. Ik dacht de naam Caddy pas veel later gebruikt werd. Mijn excuus, uiteraard ook aan de eigenaar Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Zoals altijd een aantal heel mooie en een aantal heel lelijke. Haha! Is kwestie van smaak natuurlijk. Maar wel erg heel mooie wagens bij! Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Leuk idee om de dakkoffer in kleur mee te spuiten! Nooit eerder gezien. Ik zit eerlijk gezegd ook niet zo in dat tuningswereldje. Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
|
|
|
|
|
Auberzine golf mk2 VAG rules
|
|
|
|
Ja, dat is een hele nette. En het is een Edition One om precies te zijn. Compleet origineel op de verlaging en velgen na. Zie je niet veel meer in zo'n staat.  Volkswagen Corrado VR6
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-11-2010 Locatie: oss
|
Dit was weer een mooie meet!toffe locatie ook, en gelukkig bijna alleen goed weer!helaas was ik toch net vroeg na huis gegaan, had namelijk eerste prijs van de polo klasse gewonnen met mijn bolide Volgende keer toch maar even langer wachten www.dubclub-online.nl
|
|
|
|
Je moest ook wel echt geduld hebben bij de prijs uitreiking.. Goed en wel half 5 begonnen ze pas. Volgens mij moesten ze de prijzen zelfs nog in elkaar zetten van te voren. Maar ja, mag eigenlijk niet klagen. Mag blij zijn dat er meetings georganiseerd worden en ik ook nog eens een prijs gewonnen heb. Volkswagen Corrado VR6
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-6-2010 Locatie: Arnhem
|
zuidwest10 schreef:Golf classic nog gezien met zn tt/rs??martin78 nog gezien met zn......golf5 extreme apart groen dsg??? mooi spulleke quincy Ik was er wel eventjes... maar heb m gewoon op parkeerplaats gezet heur! Was een hele gezellige meeting met een hoop mooie auto's! En die caddy is  Maar goed.. ben nou eenmaal verliefd op de caddy Greeeetzz Claudia (de aanhang van martin  ) "Scooby Doo is less confusing than you"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2011 Locatie: Lelystad
|
Oooo verlieft op die witte Golf 1! Jammer van die wielen dat vind ik dan weer minder. Hij schreeuwt om een setje knal oranje BBSjes. Nu Fiat Punto 1.2 16v Sporting Ex Peugeot 306 XS 1.6, Ex VW Polo Coupe 1.0, Ex Kia Pride, Ex Ford Mondeo 2.0, Ex VW polo Coupe 1.3 Ex Opel Corsa 1.5 TD, Ex Peugeot 106 Diesel, Ex Peugeot 106 Sport 1.1, Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,564 seconden.