|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-8-2011
|
Een poos geleden zag ik bij een DHZ zaak een goedje van Michelin om je velgen te beschermen van remstofaanslag en vuil. Het zou het reinigen zeer vergemakkelijken. Echter zag ik dat ze dit niet meer hebben. Mijn vraag is; hoe dit goedje precies heet en of dit idd werkt en waar het te koop is ? Of zijn er andere goede alternatieven
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
http://carclean.nl/produ...lgenwax_en_sealers.aspx
Genoeg alternatieven dus Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Ok, bedankt, maar ik zie geen producten van Michelin...
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Dit zijn de alternatieven, wij verkopen geen michelin. Vond wel nog een review van iemand op een BMW forum : Bottom line: The WheelWax cuts a 1 hour wheel cleaning job down to 15 minutes or less. Really very impressed with how well this stuff works. Just remember though, it's WORK! to get this stuff on and off when you are first applying it. After that, it's smooth sailing! This stuff works 10 times better than the Michelin Brake Dust Repellent I used. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Ok, dat duidelijk. Thanx! Geen Michelin dus als sealant, wel voor de bandjes
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2009 Locatie: Dordrecht
|
Ik gebruik zelf Poorboys EXP. Zit nu 5 maanden en de werking begint iets te minderen. Velgen worden nu iets sneller vies maar ik krijg ze nog moeiteloos schoon met een emmertje water en autoshampoo.
Ik ga het pas weer aanbrengen bij de aanstaande zomer/winter wissel dus naar mijn mening houd het het een compleet seizoen...
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,298 seconden.