|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Zoals een aantal forumleden wellicht weet, hebben we voor Monello een klei op maat, de Dolce Verde, laten produceren. De productie is momenteel afgerond en over een paar weken zal de klei beschikbaar zijn. Het is een klei, die tussen medium en fine in zit. Omdat we soms een fine te zacht vonden en een medium net te hard. Dus even mengen en je hebt een mooie all-round klei te pakken.
We gaan de klei leveren in stukken van 150 gram en de klei zal geleverd worden in het luxe en grote Monello kleidoosje (vooralsnog zonder anti-stick folie).
De klei is lichtgroen van kleur, makkelijk modellerbaar, blijft goed aan je hand plakken en te gebruiken in een temperatuurrange van 5 tot 35 graden. Uiteraard in de toekomst goed te gebruiken met de Monello detailerspray Perfetto.
De prijs wordt € 16,49 inclusief BTW.
Net als alle andere keren, willen we de forumleden de mogelijkheid geven om de klei te preorderen voor een aantrekkelijke prijs. De introductiekorting is maar liefst € 5,-, je kunt de klei dus tijdelijk aanschaffen voor maar € 11,49!
De klei zal 2e helft september leverbaar worden. De actie geldt tot eind oktober en is gelimiteerd tot 250 kopers.
Edit: De klei is binnen:

En vanaf heden te bestellen:
http://www.carclean.nl/p...g_MON-DV1pc_102086.aspx
Meer foto's op onze Facebookpagina:
https://www.facebook.com/carclean.nl
I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
 Elk nadeel heeft zijn voordeel, namelijk dat ik nu thuis ben .... Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Komt mooi uit, want zat net te kijken welke clay ik nu zou gaan bestellen naast de Supernatural! Huidige bestelling maar even opschuiven dus  www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-4-2010 Locatie: Uithoorn
|
Same here, ben ook toe aan nieuwe klei. Hoe en vanaf wanneer kunnen we preorderen? Alfa Romeo GT 1.9 JTD Ford Puma 1.7
|
|
|
|
Zodra de klei daadwerkelijk binnen is, wordt hij online gezet en kan je hem bestellen. Het is dus eigenlijk geen pre-order, maar een introductiekorting / aanbieding. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-10-2010 Locatie: Oost-Vlaanderen Belgie
|
Ziet er goed uit , en de prijs is ook it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Ik ben benieuwd en voor het geld hoef je het nu niet te laten  Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2011 Locatie: België
|
Jammer dat ik nu mijn bestelling al geplaats heb :D Misschien tegen dan weer genoeg om te bestellen voor de gratis verzending :D Mochten er mensen uit omgeving van Antwerpen (België  in de loop van september een grote bestelling plaatsen dan mogen deze mij contacteren :D Gr.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Ik vindt het wel wat hebben een complete lijn van een nederlanse dealer...Mooi werk TIM&Co VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-4-2011 Locatie: Antwerp
|
Ik ga hier niet aan kunnen weerstaan, dus dat worden al 2 pakjes klei richting Antwerpen  . Hoop dat dan ook eens de Edgeless Soft Foam Hand Applicator op voorraad is. Staat al een tijdje op m'n verlangslijstje, maar telkens ik denk van 'nu ga ik bestellen' zijn ze uit stock
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Voorlopig heb ik ik nog ruim voldoende klei, maar dit zeker een om te onthouden. Een medium clay heb ik lang niet altijd nodig en mijn laatste ervaring met de zachte Bilt Hamber clay waren niet top. Wel jammer dat er geen anti plak folie bij zit, wnat die was een van mijn redenen om de BH in het grote archief te stoppen @Tim, kun je aangeven hoe deze klei zich qua hardheid zich verhoudt tot andere typen, bijvoorbeeld de Poorboys World klei e.a.? Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2011 Locatie: Lelystad
|
O dat mooi. Ik heb bij de laatste detailbeurt me klei laten vallen. Sonde sonde sonde. Maar ben dus op zoek naar een nieuwe. Wacht ik hier even op. Nu Fiat Punto 1.2 16v Sporting Ex Peugeot 306 XS 1.6, Ex VW Polo Coupe 1.0, Ex Kia Pride, Ex Ford Mondeo 2.0, Ex VW polo Coupe 1.3 Ex Opel Corsa 1.5 TD, Ex Peugeot 106 Diesel, Ex Peugeot 106 Sport 1.1, Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-4-2010 Locatie: Capelle aan den IJssel
|
Wederom een product dat zeer welkom is in mijn collectie. Zal zodra het mogelijk is meteen 2 sets bestellen.
Enne Tim, wanneer kunnen we de detailerspray verwachten?
Greetz Rob aka Vadebo
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-7-2011 Locatie: Tessenderlo (B)
|
Interessant... Ik heb wel interesse, ik hou de website in het oog...
grtz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Klinkt goed , ben benieuwd wanneer die er is.Kan ik hem meteen bestellen Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
|
DKBM schreef:Voorlopig heb ik ik nog ruim voldoende klei, maar dit zeker een om te onthouden. Een medium clay heb ik lang niet altijd nodig en mijn laatste ervaring met de zachte Bilt Hamber clay waren niet top. Wel jammer dat er geen anti plak folie bij zit, wnat die was een van mijn redenen om de BH in het grote archief te stoppen
@Tim, kun je aangeven hoe deze klei zich qua hardheid zich verhoudt tot andere typen, bijvoorbeeld de Poorboys World klei e.a.? Dolce Verde zal steviger zijn dan de soft klei van Bilt Hamber, maar duidelijk zachter dan de klei van Poorboy's World. De klei van Poorboy's (en Dodo) kan wel eens aan de harde kant zijn bij kouder weer. De antiplak folie zit er wel bij, maar we adverteren er niet mee, want het is de folie die los zou kunnen laten (zelf weer vastplakken kan, zelf getest), maar we zijn nog met de fabriek bezig met een andere oplossing. Zelfs zonder anti plak folie is de klei uit het doosje te halen, omdat het doosje zo groot is. Een Bilt Hamber doosje is veel te klein, waardoor de klei hopeloos vast komt te zitten. De klei is iets elastischer dan de Poorboy's klei, maar het is weer niet die gummiklei die je bijna oneindig uit kunt trekken. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-10-2010 Locatie: NH
|
het is jammer dat ik nog niet door mijn klei heen ben, maar ga dit zeker volgen. weer een mooi product voor op het verlanglijstje groeten toine
|
|
|
Rang: V.I.P. Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Carclean.nl
|
Tim schreef:De antiplak folie zit er wel bij, maar we adverteren er niet mee, want het is de folie die los zou kunnen laten (zelf weer vastplakken kan, zelf getest), maar we zijn nog met de fabriek bezig met een andere oplossing. Zelfs zonder anti plak folie is de klei uit het doosje te halen, omdat het doosje zo groot is. Een Bilt Hamber doosje is veel te klein, waardoor de klei hopeloos vast komt te zitten. Hè, ga je nou weer mensen zitten lekker maken met een nieuw product, terwijl je het nog niet helemaal goed kunt leveren? Dan horen we het liever als het er ook echt zeker is...
|
|
|
|
Dat doe ik toch altijd.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Ik ben ook net toe aan nieuwe medium klei, ben wel benieuwd dus ga dan deze maar aanschaffen als hij te koop is Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Tim schreef:Dolce Verde zal steviger zijn dan de soft klei van Bilt Hamber, maar duidelijk zachter dan de klei van Poorboy's World. De klei van Poorboy's (en Dodo) kan wel eens aan de harde kant zijn bij kouder weer.
De antiplak folie zit er wel bij, maar we adverteren er niet mee, want het is de folie die los zou kunnen laten (zelf weer vastplakken kan, zelf getest), maar we zijn nog met de fabriek bezig met een andere oplossing. Zelfs zonder anti plak folie is de klei uit het doosje te halen, omdat het doosje zo groot is. Een Bilt Hamber doosje is veel te klein, waardoor de klei hopeloos vast komt te zitten.
De klei is iets elastischer dan de Poorboy's klei, maar het is weer niet die gummiklei die je bijna oneindig uit kunt trekken.
Thanks Tim! Klinkt heel geschikt voor mijn auto. Gaat zeker aangeschaft worden! Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-9-2008 Locatie: St. Annaland
|
Ben ook weer gezwicht...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-7-2011
|
Goed nieuws, ga ik in de gaten houden :D
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Is dit te vergelijken met de SN klei, of nog zachter? Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2009 Locatie: Hilversum
|
Deze zit tussen zacht en medium in dus zal de SN zachter zijn.
Dus lijkt mij ideaal deze voor harde lakken te gebruiken en SN voor zachte/dunne lakken.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Nog geen nieuwe klei nodig, maar zeker een goede om te onthouden Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-8-2011 Locatie: N-Br 17km onder Tilburg
|
Ik ben benieuwd, eigenlijk wel een nieuw stukje klei nodig, ik neem aan dat hij op de e-mail lijst wordt gezet als hij er is. Mark www.astratuningclub.nl2006 Opel astra H 1.4 stationwagon met airco, abs, esp, t-ctrl en 105pk eds tuning
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-4-2011 Locatie: Zuid-Holland
|
Zodra ze er zijn: "Doe mij 3 maar!" 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-2-2009 Locatie: Bergambacht
|
Ben ik ff blij dat ik weer aan nieuwe klei toe ben  deze ga ik zeker bestellen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-3-2009
|
Staan de klei en de Perfetto al in de shop? Volgens mij niet, maar goed kan er overheen kijken. -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Houd gewoon het gedeelte met nieuwe producten goed in de gaten. Zodra de produkten beschikbaar komen, zal het daar wel bijstaan en ik verwacht ook wel dat er op het forum het nodige over gepost gaat worden.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2011 Locatie: Hogscross
|
Tim schreef: De klei zal 2e helft september leverbaar worden. De actie geldt tot eind oktober en is gelimiteerd tot 250 kopers.
Poster bedoelt misschien dat September 30 dagen heeft
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
*geduld is een schone zaak..... maar de spanning stijgt wel Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
|
Guest
|