Carclean.nl forum
»
Discussie over producten
»
Velgen en Banden
»
Wheel Brightner vs. 'Chemical Resistant' Sprayer.. 3 - 0
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Grootebroek
|
Beste mede-detailers, Ik vind Wheel Brightner ontzettend effectief spul om mijn velgen schoon te krijgen, maar het kost een hoop spray koppen. Uit de webshop heb ik inmiddels 3 'Chemical Resistant' Sprayer gekocht en die zijn allen na een enkele malen gebruiken al weer stuk. Ben toen overgestapt naar de High Volume sprayer, maar ook deze kan er niet tegen op... Heeft iemand een goed alternatief? p.s. zie nu ook pas de ervaringen van andere Chemical Resistant spraykop gebruikers, maar die hebben hetzelfde probleem.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Is al meerdere malen aan de orde geweest (zoekfuntie?  ) WB droogt op als kristallen, dit verstopt de sprayer, oplossing: na gebruik met water doorsprayen en hij zou niet meer moeten verstoppen, is hij wel verstopt, even in warm water leggen, spraykopje er af, en na een tijdje sprayen in dat zelfde water. 9 van de 10 keer lost alles op en doet hij het weer. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
(En waarom was dit topic geplaatst bij Wax, Sealants en Detailer Sprays?)I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum
»
Discussie over producten
»
Velgen en Banden
»
Wheel Brightner vs. 'Chemical Resistant' Sprayer.. 3 - 0
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,178 seconden.