Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

Ultimate Compound of Professional DA Microfiber Correction Compound Opties
Dominic
#1 Gepost : donderdag 1 september 2011 19:13:30
Rang: Lid

Hoi,

Ik wou vandaag de Ultimate Compound aanschaffen omdat de vorige bijna leeg is.
Maar de plaatselijk shop had deze niet meer in stock jammer...
Goed geen probleem ik ga vandaag toch een bestelling plaatsen en dan zet ik deze er gewoon bij MAAR:

Nu ik hier ga bestellen kan ik ook de Professional DA Microfiber Correction Compound (van Meg)kopen daar die nieuw is en nog weinig info over te lezen is vroeg ik me af of ik nu deze neem of de gewone Ultimate compound (van Meg).
Ik heb een Dap 900 met oranje, witte, zwarte en rode pad de ultimate compound werkt prima met deze pad's (oranje en witte) maar gaat de Correction compound ook met deze pads ?

Veel vragen maar wat raden jullie me aan?

Virus
#2 Gepost : donderdag 1 september 2011 19:45:01
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

Geen idee eigenlijk of dit te gebruiken is met gewone foampads...maar aangezien dit product ontworpen werd om te gebruiken met de microfiber pads (zie productomschrijving) zou ik ervoor kiezen dit gebruiken met...jawel, de microfiber pads. Je kan het ook altijd eens uittesten met gewone foampads en ons de bevindingen meededelen. hehe

Als je iets anders wil dan de Ultimate Compound kan je eventueel ook Meg's M105 overwegen (=de professionele -lees:krachtiger- versie van UC) + Meg's M205 om na te bewerken.

Of je kan het ook bij de Ultimate Compound houden.
Progress is a slow process
Dominic
#3 Gepost : donderdag 1 september 2011 19:51:59

Virus schreef:
Geen idee eigenlijk of dit te gebruiken is met gewone foampads...maar aangezien dit product ontworpen werd om te gebruiken met de microfiber pads (zie productomschrijving) zou ik ervoor kiezen dit gebruiken met...jawel, de microfiber pads. Je kan het ook altijd eens uittesten met gewone foampads en ons de bevindingen meededelen. hehe

Als je iets anders wil dan de Ultimate Compound kan je eventueel ook Meg's M105 overwegen (=de professionele -lees:krachtiger- versie van UC) + Meg's M205 om na te bewerken.

Of je kan het ook bij de Ultimate Compound houden.

Thanks voor de snelle reactie , nu gaat me vooral om het niet na te bewerken de ultimate Compound hoef je niet na te bewerken enkel een wax erover.
Nu ik heb ook de Mezzo en de finale van Monello super producten maar de mezzo moet je na behandelen met de finale niet dat het me teveel is maar soms wil ik het iets sneller laten gaan.oeps
Virus
#4 Gepost : donderdag 1 september 2011 20:04:49
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

Gezien het prijsverschil tussen Ultimate Compound en Professional DA Microfiber Correction Compound + het feit dat je (momenteel) niet weet of deze laatste met foampads te gebruiken is, zou ik persoonlijk op veilig spelen en de Ultimate Compound aanschaffen.

Tenminste, zo zou ik het doen....tegen dat die fles UC leeg is zullen er vast reviews + meer info over de DA Correction Compound te vinden zijn.

Progress is a slow process
Dominic
#5 Gepost : donderdag 1 september 2011 20:13:48

Alvast bedankt Virus het wordt terug de Ultimate
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire