|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-9-2011 Locatie: Delft
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Ik denk dat de forumleden wel meer foto´s van je ´bak´´willen zien
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-12-2010 Locatie: Geleen, Nederland.
|
Wat een bak, maar voor ff snel zou ik PB Spray en gloss nemen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
 prachtige bak hoor
|
|
|
|
Bedankt, ik zal de PB Spray en gloss eens proberen... Bigger is not always better, especially if you need to clean it. But I can live with it. 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
Mooie bak en mooie lijst met spullen, lekker overzichtelijk zo. (alleen heb je wax en sealant met elkaar verwisseld maar dat wist je waarschijnlijk al wel) Progress is a slow process
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-6-2011 Locatie: den haag
|
Je kan er ook nog een gold pad bij doen dan gebruik je zwart voor de black hole, rood voor de sealant en gold voor de natty's(die echt super is btw!)
Zou je niet gewoon meteen voor de dap 900 gaan? (evt met een leuk aanbiedingspakketje?)
Dries
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
Hallo, zou ik ook doen : dap900 startersset en extra pads en ipv de "werkdoeken" een setje van 11.98 euro nemen(3 stuks) van dodo dacht ik?? die pads van megs : heb je volgens mij ook goedkoper (monello?) s&w zeker houden ,is goed voor heel veel dingen!(gelijk de 946 ml nemen en ik verdun deze "standaard" al 1/1  ) heb je al 2 emmers van 19 liter ?? misschien overwegen om zeker 2 deliriums te nemen(voor als er 1tje valt in het (strand)zand Danny GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
|
Het meeste heb ik al aangeschaft..... en ik ben er tot nu toe tevreden mee. Bigger is not always better, especially if you need to clean it. But I can live with it. 
|
|
|
|
Virus schreef:Mooie bak en mooie lijst met spullen, lekker overzichtelijk zo. (alleen heb je wax en sealant met elkaar verwisseld maar dat wist je waarschijnlijk al wel) Nee hoor eerst de EXP en daarna pas Liquid Blue. Vandaag nog wat spullen gekocht bij Carclean.nl in de winkel en gelijk nog even gevraagt. Maar hun adviseren ook als 1e EXP en dan pas Liquid Blue! Bigger is not always better, especially if you need to clean it. But I can live with it. 
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,294 seconden.