Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

Misschien een idee voor in de Carclean.nl webshop? Opties
sanderdevliegere
#1 Gepost : maandag 5 september 2011 22:30:05
Rang: Lid

Beste mensen,

Iets waar ik al een tijdje naar op zoek ben is een "velgenborstel" als deze:

Kan ze op andere webshops wél vinden, maar tegen een belachelijke prijs van 44 dollar (lijkt me wat overdreven).

Ik vroeg me af of de mensen van Carclean.nl hier een evt. alternatief voor hebben?

great
rodders
#2 Gepost : maandag 5 september 2011 22:42:21
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer zilver: Frequente detailerReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

Wheel woolies, ik gebruik ze al geruime tijd met grote vreugde. Ik vind het goede borstels voor de prijs, oke je betaald 44 dollar maar je krijgt drie verschillende maten borstels. Koop eens drie ez-brushes...

Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
Paulus de Boskabouter
#3 Gepost : maandag 5 september 2011 22:48:09

Zien er wel interessant uit! Vooral handig voor velgen waar weinig ruimte zit tussen remschijf en velg zoals mijn 80. Volgens mij kun je hier ook wat meer kracht mee zetten dan met de EZ borstel?

Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TDI Ambition Proline
sanderdevliegere
#4 Gepost : dinsdag 6 september 2011 8:39:30

rodders schreef:
Wheel woolies, ik gebruik ze al geruime tijd met grote vreugde. Ik vind het goede borstels voor de prijs, oke je betaald 44 dollar maar je krijgt drie verschillende maten borstels. Koop eens drie ez-brushes...

Heb je gelijk in, maar vind alleen even de prijs een beetje jammer. Verder zien het er erg degelijke tooltjes uit de Wheel Woolies. Maar waarom zouden ze niet hier te verkrijgen zijn, zelfs op de engelse webshop kan ik ze niet vinden.

Ook voor mijn detroit GTI velgen met 322mm remschijven erachter zou het een uitkomst zijn knipoog.
SLK
#5 Gepost : dinsdag 6 september 2011 9:40:25

Die Wheel woolies ben ik op het WWW ook al eens tegengekomen. maar de prijs weerhoudt me van aanschaf. Alhoewel ik soms ook gek wordt van dat gespetter van de EZ brush. Zelf na inweken in heet water is de borstel nog niet spettervrijgrrr

Mocht Carclean.nl een groupbuy overwegen sta ik zeker op de lijst ja
Zwerver7
#6 Gepost : dinsdag 6 september 2011 10:05:28

Ik heb ze zelf ook, het leek met beter als de EZ Brush. Het is de prijs helemaal waard al zeg ik het zelf. Je krijgt de hele velg met gemak schoon en elk kiertje ook omdat er 3 borstels zijn.
Geen gespetter, je kan ze ook voor andere dingen gebruiken motorruimte, ruimtes waar washmitt/kwast niet bij kan.
Mensen die werken maken fouten,
Mensen die weinig werken maken geen fouten,
Ik maak geen fouten
sanderdevliegere
#7 Gepost : dinsdag 6 september 2011 10:17:55

Tot nu toe (ondanks het korte topic) toch al een hoop positieve reacties merk ik wel. Zou toch mooi zjin als de Carclean.nl crew dit topic even opmerkt en er evt. mee aan de slag zou willen gaan. Whistle
Juffer1
#8 Gepost : dinsdag 6 september 2011 12:06:20

Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!

Misschien dit eens posten in het daarvoor bestemde topic ?
http://forum.carclean.nl...rtiment-willen-zien.aspx
www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire