|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Schiedam
|
De tasjes zien er goed uit. Renault Clio III 1.2 16V Turbo..........Ptttsssttt!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-9-2008 Locatie: loenen a/d vecht
|
Goed bezig  en zijn er al andere kaartjes  .Maar wel netjes die tasjes
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
heb je ook 'onopvallend zwart zodat m'n vrouw niet ziet wat ik nou weer heb gehaald' ? Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Wat heeft iedereen toch problemen met de al dan niet goedkeuring van vrouwlief? Mijn vrouw  klaagt niet, het is tenslotte m'n eigen geld. Zij heeft een zwak voor kleding, tassen en schoenen (zoals wel meer vrouwen), dus ik heb sowieso een mooi weerwoord. Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
tinus schreef:heb je ook 'onopvallend zwart zodat m'n vrouw niet ziet wat ik nou weer heb gehaald' ? Ik kan je er een spuitbus bij leveren. martijn86 schreef:Goed bezig  en zijn er al andere kaartjes  .Maar wel netjes die tasjes Die kaartjes komen zeker, maar dat zal een paar maandjes duren! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
DKBM schreef:Wat heeft iedereen toch problemen met de al dan niet goedkeuring van vrouwlief? Mijn vrouw  klaagt niet, het is tenslotte m'n eigen geld. Zij heeft een zwak voor kleding, tassen en schoenen (zoals wel meer vrouwen), dus ik heb sowieso een mooi weerwoord. Aangezien ik ook nogal veel geld uit geef aan (merk)kleding kan ik dit al niet als excuus gebruiken! Tasjes kopen doe ik inderdaad wat minder de laatste tijd. Één voordeel; Ik woon nog lekker thuis en bepaal helemaal zelf wat ik met mijn geld doe!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Rotterdam
|
jeeeeeeeej...ik heb de eerste!...  Dennis 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-9-2008
|
Mooie tasjes. Ik weet nu al wat ik in de "commentaar" box ga zetten de eerstvolgende keer.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-7-2008
|
zeer goed idee Tim!  Zien er bovendien ook nog eens zeer leuk uit
|
|
|
|
dovdmeer schreef:jeeeeeeeej...ik heb de eerste!...  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Erg leuke tasjes in ieder geval! dat MOET een hit worden op de beurs! Dennis 
|
|
|
|
We hopen het! De drukkwaliteit is in ieder geval heel erg goed! En ze zijn stevig zag! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Altijd onderweg
|
Mmm, ben benieuwd waar ze die maken. Enig idee ? Kom nogal eens bij de draagtasjes-fabrieken Golf VI GTI '09 DSG - ABT - Akrapovic - BBS - Bilstein - Osir
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-6-2008 Locatie: Rotterdam
|
Leuk tasje! Ik denk dat dit zeker belangrijk is voor de beurzen zoals 11 en 12 oktober. Voor de internet verkoop... tja als je van gadgets houd...
|
|
|
|
Tim schreef:We hopen het! De drukkwaliteit is in ieder geval heel erg goed! En ze zijn stevig zag! Zeker! Kwaliteit is prima, lekker stevig om veel producten in te doen en lekker verder over de beurs te banjeren...  Volgens mij zaten mijn spulletjes eerst in eenzelfde tasje, maar dan nog zonder reclame enzo...Bert vond dat niet kunnen, dus die heeft ergens het nieuwe tasje vandaan getoverd...  Dennis 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
Mooi en doordacht ontwerp! Slim om ze doorzichtig te maken...  Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,675 seconden.