|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-5-2011 Locatie: Kaatsheuvel
|
Ik gebruik alweer een tijdje Bold n Bright, in het begin namen mijn banden erg veel product op, maar ik merk dat deze verzadigd zijn geraakt en dat ik nog maar een beetje product nodig heb om ze weer mooi schoon en zwart te krijgen. Nu is mijn vraag, kan ik in dit geval de bold n bright verdunnen zodat het gebruik nog zuiniger wordt? Op de verpakking staat High gloss tire dredding an whitewall cleaner Concentrate.
1:1 met water ofzo?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
De Bold N Bright is op waterbasis. Je zou het een klein beetje kunnen verdunnen, maar dit zal de levensduur misschien verkorten. Als vervanger kan ik je van harte de PERL Coat aanbevelen. Geeft een mooie matte afwerking op de banden en blijft lang zitten. 1:1 gebruikt.  
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
In het begin zat er niks en nu heb je de banden goed ontvet e.d. en elke keer gevoed. Dat je dan minder hoeft te gebruiken komt bij mij als een logisch gevolg over. Theoretisch zou je het kunnen verdunnen maar ben er persoonlijk nooit zo'n voorstander van, zeker dat je toch elke keer minder product nodig hebt om het gewenste resultaat te bereiken. Er zijn uiteraard andere alternatieven ( Wolfgang - Black Diamond Tire Gel / DodoJuice - Tyromania / Poorboys - Natutal Look Dressing) mocht je tzt een overstap willen maken // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-5-2011 Locatie: Kaatsheuvel
|
Ik ben opzich tevreden over B&B, maar als het product gemakkelijk te verdubbelen is met water zou dat natuurlijk mooi zijn. Het is nu een beetje melkachtig en dan zal het denk ik wat wateriger worden. Maar ik kan bij mijn komende wasbeurt wel even een test doen links en rechts ofzo. Eentje met water en eentje origineel
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,097 seconden.