|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Grit Guard mailde mij net over een nieuw product en wellicht is er hier interesse. Deze week gaat er een nieuwe bestelling uit naar Grit Guard en kan ik wellicht deze meebestellen. Ik vind hem er mooi uit zien in ieder geval. Maar hij is wat aan de prijzige kant, de verkoopprijs zal € 185,- worden (let op wordt zonder inhoud geleverd.  ) Als ik er 10 af kan nemen, dan kunnen we ze leveren voor € 165,-  Heb je interesse? Meld dit dan zo snel mogelijk, dan kan ik het voor je meebestellen. 1) I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2011 Locatie: Heinkenszand
|
dus even voor de duidelijkheid, de pad washer zit er niet bij?
|
|
|
|
Die zit er inderdaad niet bij, was het maar waar.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2009 Locatie: Maas en Waal
|
Mij is namelijk de vraag of deze in z'n geheel van kunstof is , ik moet het namelijk wel over een bestrate oprit kunnen verrijden.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-1-2011 Locatie: Roermond
|
Erg handig maar voor me te prijzig. Wellicht dat er mensen zijn die het er voor over hebben.
|
|
|
|
Wij nemen er zelf in ieder geval één, want het is wel ontzettend handig dat je niet hoeft te bukken voor de pad washer! De System 2000 (rotary versie) past er ook in. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-10-2010 Locatie: Den Burg Texel
|
Tim, Geen interesse vind het wel een leuk idee dat wel weer, maar voor dat geld een hoop plastic met ook nog eens plastic wieltjes? nee das me net ff te gortig. heb ik liever nog een extractor hier staan oid..... Mocht de prijs halveren, dan evt. wel interesse  Bak een poets of doe het niet, poets je wagen anders zie je het niet! 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Tim, Erg mooi initiatief, maar ik heb er geen belang bij! Vind het erg veel geld voor een stuk plastic. Zelf gebruik ik zoiets:  Koste iets van 49,- euro destijds, volledig metaal. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
Ziet er inderdaad handig uit, maar zoals Gideon al aangeeft erg veel centen voor stukje plastic. + mijn oprit is van grind dus rollen lukt toch niet Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Het ontwerp en het idee erachter bevallen mij wel Ik denk dat het menigeen aanzet tot een eigen versie Iets met twee emmers en een ophangmogelijkheid Jammer dat sommige dingen nu eenmaal duur uitvallen. Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
@ Hans : Dat gevoel heb ik ook al  Volgens mij is er over het ontwerp niet helemaal nagedacht. Dingetjes wat mij tegenhoud zijn : - Plastic Fantastic ontwerp - Oogt erg gammel - Machine moet los bovenop - Spulletjes op het karretje zijn niet stofvrij op te bergen Voor 85 euro is zoiets nog een keer te overdenken, maar vindt dit te overpriced. www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Leuk idee is het wat het zeker is! Ik doe dan wel niet meer aan machinaal detailen,... Maar het is ook niet echt optimaal voor hier thuis op de oprit (grote klinkers) Dan zou ik eerder voor een "The Universal Detailing chart Buggy" gaan ofzo, zet ik er direkt maatje kruiwagen wiel er op, zodat je er ook over onregelmatig terrein mee kan En iets met 2 emmers, en er onder, 2/3 laden o.i.d. waar je netjes spulletjes in kunt opbergen. "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Leuk initiatief, maar de prijs is wel erg gortig naar mijn mening. Ik weet zeker dat je dit in elkaar kan knutselen voor een paar tientjes.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2010 Locatie: NB omgeving Breda
|
Ziet er wel interessant uit, maar is idd prijzig. En grootste nadeel vind ik dat er maar 1 emmer in kan. Toch maar zelf is zoiets maken.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
Kan me herinneren dat een van onze forumleden een veel mooiere kar gemaakt had.......  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Er zijn er wel meerdere met een mooiere selfmade kar hebben dan deze. Ik vind: Hem véél te duur. Er is geen goede aflegmogelijkheid voor de polijstmachine (Zoals op de foto zal ik nooit doen). De materialen niet mooi.(Ziet er nu al verweerd uit) Een trolley lijkt me sowieso makkelijk door de hoogte. 70% van de "polish"tijd zit ik namelijk op een krukje.  A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-6-2010 Locatie: Winschoten
|
Goed aangeboden Tim, echter ik pas deze keer. Heb zelf net een detailingkrukje zelf gemaakt. Dan lukt zo'n pad-washer karretje ook nog wel. En voor veel minder geld dat deze. @ ivo's Bedoel je deze: detailing fridgeof deze: Detail kar by IkeaVolgens mij bedoel je deze: waskarretje
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
http://forum.carclean.nl...llectie.aspx#post176481
Die inderdaad SLK  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Die van mij is dan ook niet bedoeld voor emmers. Maar wel weer ideaal voor de machine weg te leggen. Binnenkort eens dat topic updaten. Hij is al getweaked... Die waskar van Jim, die is super! A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-6-2010 Locatie: Winschoten
|
McShine schreef:Hij is al getweaked Fotoooo Volgens mij moeten Tim en Jim maar even met elkaar babbelen. Leuk waskarretje voor in het Monello assortiment
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-8-2011 Locatie: N-Br 17km onder Tilburg
|
Tja ik sluit me bij de vorige mensen aan, veel geld voor een stukje plastic, ik hou liever van een stevig houten of metalen karretje, en dan ook nog graag met wat stootrubber rondom (want je zult altijd net zien dat......) die kar van datona ziet er een stuk steviger uit en is vele malen goedkoper. Mark www.astratuningclub.nl2006 Opel astra H 1.4 stationwagon met airco, abs, esp, t-ctrl en 105pk eds tuning
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-10-2010 Locatie: NH
|
positieve aan deze wagen is dat deze vermoedelijk uit elkaar gehaald kan worden voor degene die niet een mooie garage c.q. schuur tot zijn beschikking heeft is dat wel fijn. als je kijkt naar kunststof etage wagens bij bv de overtoom zit je op het dubbele. Hoop dat Tim een review wil plaatsen als hij deze in werkelijkheid mag aanschouwen. Ik vindt het ook een kostbaar stukie plastic, maar is gridguard dat niet altijd? groeten toine
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Het moet toch wel stevig zijn wil het een volle padwasher emmer zo kunnen houden met dat gat erin. Denk niet dat het van dat slappe plastic is. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-4-2011 Locatie: Zuid-Holland
|
Ik heb de GG DC al een paar maanden in gebruik en zou niet meer zonder willen. De prijs die Tim voorstelt is meer dan redelijk. Het is een wereld van gemak en doet zijn werk perfect. Het is een vrij robuuste kar (elephant-proof) en kan zeker tegen een stootje, en voor wat betreft de wieltjes, dat zit wel snor. op 2 van de 4 wielen zitten overigens ook "stoppers" (voor als je op een helling staat??). Zelfs met een gevulde UPW volgt de GG DC moeiteloos. Voor het bedienen van je UPW hoef je niet eens te bukken en pads schoon draaien gaat met het grootste gemak op comfortabele hoogte. Overigens is GG DC makkelijk en snel in elkaar te zetten en uit elkaar te halen mocht je hem in zelfs een kleine auto willen vervoeren. Ik had er 1 over en had deze aan een detailer aangeboden voor een vrienden prijsje, maar daar kreeg ik niet eens een reactie op, dus alle posts die ik gezien heb zijn begrijpelijk, ach ja zo ieder zijn ding. Er zijn lieden die het 2 emmer systeem hanteren en er zijn nog zo veel minder die de GG "gekoppelde" dolly's hiervoor hebben. Ook dit weer "efficiency & gemak" hebben hun prijs. Met een beetje klus heb je het zo staan. Als je echter alleen maar je eigen bolide doet, zijn de reacties begrijpelijk. Over vormgeving kunnen we uren over doorgaan, dit ding doet gewoon waarvoor het gemaakt is en is zeer sterk! (Met 1 zo'n klap van zo'n rode tray ben je morsdood en dat rode materiaal is geen plastic). De PRS die op het plaatje te zien is krijgt van mij trouwens ook een dikke "Thumbs UP!" Verder: "Peace!" P.s. als je hem hebt "piep je wel anders"
|
|
|
|
chost10 schreef:Mij is namelijk de vraag of deze in z'n geheel van kunstof is , ik moet het namelijk wel over een bestrate oprit kunnen verrijden. Met gemak,....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
+1 Precies mijn reactie. Het zal ongetwijfeld wel stevig zijn. Die jongens maken denk ik echt geen rotzooi. Spijt mij wel. Ik vind hem erg mooi, maar toch wel erg prijzig. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
|
Aficior schreef:+1 Het zal ongetwijfeld wel stevig zijn. Die jongens maken denk ik echt geen rotzooi.
Dat doen ze zeker niet en op "law-suits" zitten ze ook niet te wachten. Het is een super degelijk robuust en zeker geen klein karretje als je hem in het echt ziet en is overigens door "pro's" getest. Ieder apart onderdeel is erg sterk en met een gevulde UPW (aardig zwaar!) voelt het solide aan. Verder zijn via trial & error alle kinderziektes eruit. Overigens heeft GG een perfecte service!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-6-2011 Locatie: Aalsmeer
|
Tim als je gaat bestellen , wil je dan eentje voor mij laten meekomen . Denk dat ik er veel plezier aan ga beleven . gr. Rene " At 200 miles per hour you got no friends "
|
|
|
|
Guest
|