Hey!
Ik heb ook deze wax (mothers) en heb daar geen last van(dat stof) , je moet het wel heeeeeel dun aanbrengen hé , of maak je mousse pad eerst eens vochtig met s&w , dat werkt veel zuiniger.
ik gebruik een volume gelijk aan dat van een 2 euromunt om heel mijn dak in te smeren .
Ik ben niet te spreken over de gewone natty's paste wax , die blijft precies "nat" en poetst ook niet mooi uit bij mij.
Op de vingers tikken wil ik zeker niet doen hoor ,maar het ligt meestal aan de manier van werken en niet aan het produkt ,vermits bij
anderen er wel resultaat is(en bvb bij mij dus niet met die natty's

)
De shampoo nemen van poorboys s&s ,volgens mij is deze goedkoper.
kleien : mothersset heb ik ook(2 zelfs) maar je lube geraakt op en je moet er toch bijkopen/bijmaken : citrusbling 1/16 of een
concentraat van dodo 1/10
klei kan je apart kopen( 1 grote blok of setje van 3 barren of per stuk zelfs dacht ik)
wat dat reinigen betreft : ik zou gaan voor prof. polish van poorboys omdat ik denk dat die mezzo enkel polijst en geen of toch niet zo'n reinigende werking heeft als de prof.polish)(ik kan het mishebben ook hoor

)
white diamond lijkt mij zeker een goede keuze
wax : is een kwestie van aanvoelen/testen/ondervinden , te veel keuze eigenlijk maar er zullen zeker nog reacties komen!
de fx synwax heeft trouwens "oplosmiddelen " en die doen bvb een glaze terug teniet , beter is een wax te nemen die dit niet heeft (carnaubawax)
Danny
GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci