|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-3-2010 Locatie: Nijmegen
|
Ik heb een Suzuki Vitara cabrio uit 1992. NU zit daar een nep leren dak op met aan de achterzijde een slap plastic raam. Kan ik dit polijsten? Ik heb een Dap500 met licht en medium polijstmiddel en een oranje, rode, zwarte en nog een pad. Graag advies.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-4-2010 Locatie: Capelle aan den IJssel
|
Met de dap icm een light-polish en zwarte pad gaat prima. Eigenlijk zou je een witte pad moeten hebben maar met zwart gaat het ook. Dap op standje 2-3 zetten.
Grtz. Rob
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Ik heb finale gebruikt op een porsche cabrio ruit en dat ging boven verwachting goed. Op zwart was voldoende om de aanslag te verwijderen.
Pro polish van PB met de hand deed niet veel.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-4-2010 Locatie: Grave
|
zoals ik het begrijp is het van dat dikkere folie? "michiel arndts" schreef:met aan de achterzijde een slap plastic raam. dan zou ik het wel op een vlakke (SCHONE) ondergrond leggen denk dat je anders weinig positief resultaat zult halen. *fiat 500 metallic zwart*
|
|
|
|
Volgens mij zitten de krassen/wazigheid alleen aan de buitenkant. Vlakke ondergrond had ik al wel bedacht. Maar ik kan dus het beste een pad gebruiken met een cutting factor van 0 met een ligth polish. Het is van dat dikke plastic ja wat je gewoon op kan rollen. Ik ga dat van de week maar eens proberen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
http://forum.carclean.nl/cc_postst5293/How-to-Cabrioruit-polijsten.aspx A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
|
Ik wist dat die bestond maar kon dat topic niet terugvinden. Dus maar eens ff aan de slag!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,234 seconden.