Om verwarring te voorkomen , ik heb dit topic gestart onder Martine haar naam , ik ben de wederhelft :D
Iedereen bedankt voor de reacties!
Ik moest vanmiddag een setje wielen spuiten , stond al gepland maar zo snel niet meer bedacht om deze als testobject te gebruiken.
Wolf deed dus weinig tot niks op mijn eigen Mondeo en die van Martine , verschillende reserve lichtmetalen wielen enz.
De wielen die ik vanmiddag moest spuiten......................... , ongelofelijk , het reageerde net zo snel als IX

wt*
De betreffende wielen zijn inmiddels satijn/matzwart en dus niet echt meer geschikt om zichtbaar op te testen
buurman wilde niet tevee meerl poetsen
Snap er echt niks van , ik ben toch wel gericht en precies bezig wat detailen betreft maar hier snap ik niks van.
het is ook niet zo dat de vervuiling op de andere wielen teerspatjes oid waren want IX reageerde hier wel op , echt een raadsel.
En wat Wouter zegt realiseer ik me idd ook wel maar ben ik even in de teleurstelling vergeten , Wolf kost idd de helft , en de bijkomnde pluspunten dat hij beter als regelamtige velgreiniger gebruikt kan worden en op mag en kan drogen.
vandeweek nog maar even het wagenpark van de rest van de familie belagen met de Wolf :D
Zo zie je maar weer , nooit te vroeg oordelen ( ookal had ik al heel wat wielen geprobeerd :D) ik hou jullie op de hoogte!
Audi A4 B5 avant 2000 Santorin blue pearl