|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-9-2011 Locatie: Den Haag
|
Hallo Forumleden,
Ik ben onlangs maar eens gaan nadenken om te beginnen met machinaal poetsen. Voor mijn gevoel geeft dat een veel beter resultaat dan met bijvoorbeeld de hand.
Nu heb ik nog niet echt veel ervaring met machinaal poetsen en zou graag van jullie willen weten wat een leuk starters pakket is. ( met eventuele kosten etc )
Mijn doel is voornamelijk de glans in me auto terug te krijgen en de swirls en kleine ondiepe krasjes te verwijderen.
Welke machine en welke producten raden jullie mij aan ?
Groetjes Daniel
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Welk merk auto wil je er mee gaan doen ? De ene lak is de andere niet en vooral voor het verwijderen van swirls is bovenstaande wel van belang om te weten. Op de meeste auto's kan je zat met een DAP500 uit de voeten, heb je een VAG of BMW dan zou ik eerder naar een DAP900 gaan kijken. Zelf zou ik eerder naar de polijstmiddelen van Monello gaan dan naar PB's. www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik zie dat je uit Den Haag komt. Je bent van harte welkom als je wat uitleg wilt.
|
|
|
|
Wooow jullie zijn er wel heel snel bij met de antwoorden haha.
Het gaat bij mij om een Toyota Corolla E10 uit ''94 Kleur: Bordeaux rood (voor de kenner : Kleur 3K4)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
@ Daniel : bovenstaand aanbod zou ik met 2 handen aanpakken! Patrick is zeker de persoon die jou op de goede weg kan helpen en de persoon bij uitstek voor een machinale mini workshop. www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
|
Juffer1 schreef:@ Daniel : bovenstaand aanbod zou ik met 2 handen aanpakken! Patrick is zeker de persoon die jou op de goede weg kan helpen en de persoon bij uitstek voor een machinale mini workshop. Haha dat ga ik ook zeker doen.
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,238 seconden.