|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-11-2008 Locatie: Brabant
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2009 Locatie: Safe Sex
|
ziet er goed uit hoor, prachtig resultaat. Alleen sommige foto´s zijn te groot voor mijn beeld
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Ziet er weer netjes uit heren Maar veel foto`s zijn behoorlijk groot , en moet dus veel schuiven tijdens het lezen Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
|
Sorry voor de grote van de foto's, ik heb het grootste deel zelf niet gemaakt en ze zijn niet geresized tijdens het uploaden. Ik zal nog wel even kijken of ik ze zelf kan uploaden en kan resizen om het leesgemak wat te bevorderen. Hier zijn nog wat meer foto's te zien van deze detail http://s1221.photobucket...albums/dd465/E9X/Detail/
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Mooie detail! Schiet zeker wel lekker op zo met 3 man tegelijk met een auto bezig te zijn! Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-9-2010 Locatie: Omgeving Venray
|
Ziet er netjes uit! Volkswagen Corrado VR6
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Bruchterveld
|
Mooi werk geleverd No Risk No Fun!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Wauwww wat een bak...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Prachtige detail! auto is er echt van opgeknapt en ziet er gewoon weer beter als nieuw uit! echte concours staat. nice velgen ook! groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
Knap werk!  Knappe foto's ook Progress is a slow process
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-3-2009 Locatie: roosendaal
|
het was weer een leuke detail om te doen!
de nieuwe aanwinsten deden het erg goed.
de Meguiar's wool pads zijn uitstekend!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Erg mooie detail van een zeer mooie wagen! Prachtig geworden Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-8-2011 Locatie: Hengelo ov
|
erg netjes. super wie durft te verdwalen, vind nieuwe wegen
|
|
|
|
wel een foto gevonden van Dejan in actie! 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-8-2011 Locatie: Roosendaal, NB
|
Mooi gedaan hoor heren! Volgens mij staat deze beemer bij mij in de straat. Glimt weer als de nete! I like: DoDo juice - Poorboys World - Volvo S40 2006
Remember: A wasted life is better spent!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-9-2011 Locatie: Almere
|
RST-Smurf schreef:Ziet er weer netjes uit heren Maar veel foto`s zijn behoorlijk groot , en moet dus veel schuiven tijdens het lezen Je browser op 75% zetten, dan zijn ze beter te zien. Mooie auto, en nog mooier als ie er zo bijstaat
|
|
|
|
Hij kwam uit Zoetermeer dus denk niet dat je hem in Roosendaal tegen zal komen. Die van mij zou je best wel eens tegen kunnen komen
|
|
|
|
en die glimt ook als de nete
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-6-2011
|
of die van mij it is not mine when ther is no shine
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-8-2011 Locatie: Roosendaal, NB
|
Omgeving centrum? Staat een grijze coupe zoals in dit onderwerp. I like: DoDo juice - Poorboys World - Volvo S40 2006
Remember: A wasted life is better spent!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-1-2011 Locatie: Tongeren (B)
|
Proper gedaan jongens, mooi auto en nu nog mooier! RogierV12; "Dan heb ik het liefst dat niemand zich met me bemoeit en me lekker met rust laat. Kan ik lekker mijn karretje wassen, zonder dat er iemand aan mijn kop zeikt "
Computergame's don't effect kid's. I mean, if pac-man affected us as kid's, we would all be running round in darkened rooms, munching magic mushrooms and listening to repetitive electronic music ...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-1-2010 Locatie: Barneveld
|
De foto's passen qua grootte nét op mijn beeldscherm, maar die van mij is dan ook 21.5'' groot... Miss toch even verkleinen?  OT: Nette detail, BMW ziet er weer erg goed uit!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-8-2010 Locatie: Sellingen
|
Wauw! Mooi gedaan  .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2008 Locatie: den haag ( ypenburg )
|
hoe lang ben je in totaal bezig geweest wax om dit te bereiken mooie kleur voor en coupe
|
|
|
|
Er zit totaal wel een 18uur werk in. verdeeld over 3 personen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-9-2011 Locatie: Westerhaar Vriezenveensewijk
|
Hej Dejan, mooie bimmer hoor  Gr.Vincent
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2008 Locatie: den haag ( ypenburg )
|
WaxWizard schreef:Er zit totaal wel een 18uur werk in. verdeeld over 3 personen das aardig wat tijd zozo langdagje dus maar weer de moeite waard
|
|
|
|
Guest
|