|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-9-2011 Locatie: Westerhaar Vriezenveensewijk
|
Heb pas de APC van Meguiar's gekocht en gebruikt om de kieren,ruimtes tussen de deuren, kofferbak en m'n tankdop te doen. Daarna heb ik de auto goed gewassen, is de APC nu ook schadelijk voor je metallic lak en tast het de waxlaag (erg) aan??
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Het tast zeker je waxlaag aan, hangt een beetje van de dosering af maar ga er maar vanuit dat je wax direct weg is als het met APC in aanraking is geweest. www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Niet slecht voor je lak, wel voor de waxlaag! Uiteraad de APC niet laten opdrogen op de lak. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Pas wel op voor strepen op je lak,wil je bijvoorbeeld goed schoonmaken zou ik zeggen neem een emmer met shampoo en voeg daaraan een scheutje apc!  ,daarna meteen goed spoelen en klaar is klara! VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2009 Locatie: Maas en Waal
|
zuidwest10 schreef:Pas wel op voor strepen op je lak,wil je bijvoorbeeld goed schoonmaken zou ik zeggen neem een emmer met shampoo en voeg daaraan een scheutje apc!  ,daarna meteen goed spoelen en klaar is klara! Zeker als je een Uni lak rood heb.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
Ik denk dat het inderdaad vooral belangrijk het product niet te laten opdrogen op de lak.....trouwens ,naar ik lees wordt Meguiar's APC ook soms gebruikt om te foamen. Progress is a slow process
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,136 seconden.